1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DNA M

Viestiketju DNA -osiossa. Ketjun avasi sanzebs 20.06.2013.

  1. sanzebs

    sanzebs Regular member

    Viestejä:
    125
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkä, mulla on tuo M -nettipaketti DNA:lta ja siinä on vissin 21Mbps ja rajaton ensisijaisena olo aika (yrittäkää ymmärtää, en tiedä tarkkoja nimiä) ja rajaton latausmäärä. Korjatkaa, jos olen väärässä.

    Maksimit mitä olen mitannut speedtestillä on 11,05Mbps ja tämä oli keskustassa. Kauempana keskustasta on tullut n. 7 Mbps ja sitten vähän vielä kauempaa n. 4 Mbps.

    Ei siis ikinä ole läheskään sitä "ensisijaista" 21Mbps tullut.
    Onko tämä normaalia, johtuuko kännykästä ja miten korjaan/mikä liittymä olisi parempi/mikä puhelin ollisi parempi/missä paikassa pitää olla jotta saisin täydet tehot?

    Kännykkä Samsung galaxy S III, tai GT-I9300.
     
  2. temple69

    temple69 Regular member

    Viestejä:
    751
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    21mbps on vain teoreettinen maksiminopeus. 11,05mbps on jo todella hyvä nopeus ko. liittymällä, samoin mittaamasi 7mbps, neljäkin on jo ihan tyydyttävä. Nopeuden vaihtelut kuuluu tekniikan luonteeseen. Muunmoassa sijainti ja verkon ruuhkaisuus vaikuttavat nopeuteen.

    Olettaen että mittasit tulokset perus 3G verkossa HSPA+, saisit parempia tuloksia puhelimella joka tukee 4G verkkoa, kuten galaxy s 4. Ja tämä vaatii tietenkin 4G peittoalueen asuinalueellasi.
     

Jaa tämä sivu