1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Honor 7 vai joku muu

Viestiketju Uuden puhelimen valitseminen -osiossa. Ketjun avasi MJH 18.07.2016.

  1. MJH

    MJH Regular member

    Viestejä:
    180
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Olen aikeissa hankkia uuden puhelimen Lumia 820:n tilalle ja siirtyä takaisin Androidiin kolmen vuoden tauon jälkeen. Olen katsellut Honor 7:ää, mutta en oikein pidä Huawein käyttöliittymästä. Veljelläni on Huawein puhelin ja en ole mieltynyt sen tapaan näyttää asennetut sovellukset ainoastaan 'työpöydällä'.

    Mikä olisi hyvä vaihtoehto suunnilleen samassa hintaluokassa ja ominaisuuksissa. Hankin puhelimen Elisan osamaksulla, mihin linkki alla.

    https://kauppa.saunalahti.fi/?&_ga=1.155394296.254399014.1454537509#!/puhelimet
     
  2. Ehni

    Ehni Active member

    Viestejä:
    1,156
    Kiitokset:
    127
    Pisteet:
    73
    kannattaa ihmeessä tutustua Oneplus 3 puhelimeen. maksaa 70e enemmän kun honor mutta on varmasti sen arvoinen. Itellä käytössä nyt kuukauden verran ja ei ole pahaa sanottavaa. Puhdas android, tehokas, hyvä kamera.
     
  3. kepax

    kepax Member

    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    13
    Itselläni Honor 7 ja olen ollut tyytyväinen, vaihdoin käyttöliittymäksi Nova-launcherin jonka ilmainen versio toimii hyvin, ja maksullisella Prime-versiolla saa lisää muokattua...
    Muuta hyvää puhelimessa: akunkesto, sormenjälkilukija lukituksen avauksessa, sivulla oleva monitoimipainike, FM-radio, tehot/3,0Gt ram, muistikorttipaikka joka toimii vaihtoehtoisesti toisena sim-korttipaikkana, pikalataus 2,1A laturilla (ei mukana)...
    Myös Android on nyt päivittynyt marshmallow 6.0 versioon ja päivityksiä tulee edelleen...
    32Gt premium-versio muutaman kympin lisähinnalla :)
     
    Bazilli kiitti tästä.

Jaa tämä sivu