1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mistä Windows 7: aan widgettejä?

Viestiketju Off-topic -osiossa. Ketjun avasi R3DgRu 12.07.2013.

  1. R3DgRu

    R3DgRu Regular member

    Viestejä:
    385
    Kiitokset:
    52
    Pisteet:
    38
    Eli tuli tarve moisia hankkia työpöydälle ja katsoin Windowsin sivuilta ja mitä näin: "Koska Microsoft haluaa keskittyä Windowsin uusimman version jännittäviin mahdollisuuksiin, Windows-sivustossa ei enää ole pienoisohjelmavalikoimaa.
    Epäluotettavista lähteistä asennetut pienoisohjelmat voivat vahingoittaa tietokonettasi ja käyttää tietokoneesi tiedostoja, näyttää sinulle sisältöä, jota et haluaisi ehkä nähdä, tai muuttaa toimintaansa milloin tahansa. Jos olet huolissasi aiemmin lataamiesi pienoisohjelman turvallisuudesta, lue lisätietoja pienoisohjelmista ja vaiheista, joilla voit suojata PC:täsi." ja
    "Windows 8:ssa on valmiina paljon hienoja sovelluksia. Ilmaiset sovellukset, kuten Kalenteri, Sää, Viestit ja Valokuvat, toimivat kaikki kätevästi yhdessä. Voit myös hankkia useita erilaisia sovelluksia Windows-kaupasta. Kaikkea peleistä ja käännöskoneista laskimiin ja akun ja keskusyksikön sovelluksiin. Monet niistä ovat tuntemiesi pienoisohjelmien parannettuja versioita, kuten WeatherBug, ja useat ovat ilmaisia."
    No nyt alkaa ottaa pattiin ihan tosissaan! Eli mistä niitä saa? Kaikenlaiset käy. :)
     
  2. Taeco

    Taeco Active member

    Viestejä:
    483
    Kiitokset:
    134
    Pisteet:
    53
  3. R3DgRu

    R3DgRu Regular member

    Viestejä:
    385
    Kiitokset:
    52
    Pisteet:
    38
    Ei kai sitä voi ilmaiseksi päivittää?
    Itse hain Googlesta ja löytyhän niitä, mutta eipä niitä voinut ladata.
    Kiitos kuitenkin linkistä.
     
  4. Taeco

    Taeco Active member

    Viestejä:
    483
    Kiitokset:
    134
    Pisteet:
    53
    Jahas. No olis kantsinu sillon talvella päivittää, kun sai halvalla:/ Ehkä niitä tarjouksia vielä tulee.
     
  5. mrl586

    mrl586 Regular member

    Viestejä:
    233
    Kiitokset:
    13
    Pisteet:
    28
    Kosketusnäytöille suunniteltu käyttöliittymä ei sovellu koneisiin, joita ohjataan hiirellä ja näppäimistöllä.
     
  6. R3DgRu

    R3DgRu Regular member

    Viestejä:
    385
    Kiitokset:
    52
    Pisteet:
    38
    Siinä osasyy. :D
     
  7. Taeco

    Taeco Active member

    Viestejä:
    483
    Kiitokset:
    134
    Pisteet:
    53
    Itselläni ei ole kosketusnäyttöä, ja hyvin on toiminut. Miten voi olla vaikea osua aiempaa isompiin painikkeisiin hiirellä? Vai mikä se ongelma on?
     
  8. Peku

    Peku Active member

    Viestejä:
    1,398
    Kiitokset:
    76
    Pisteet:
    58
    Ongelma on asennoituminen kaikkea uutta kohtaan... :)
     
  9. R3DgRu

    R3DgRu Regular member

    Viestejä:
    385
    Kiitokset:
    52
    Pisteet:
    38
    No vika on siinä, että en löydä siitä riittävästi parannuksia, jotta voisin maksaa siitä. Lisäksi se on liian erilainen, että en osaa käyttää sitä. Toki käytön voi opetella, mutta seiskasta minä pidän ja sitä aion käyttää ainakin nykyisen koneeni elinajan. :)
     
  10. Datanen

    Datanen Guest

    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Itse taas pysyn Win7 versiossa juurikin tuon käyttöliittymän vuoksi. Aika näyttää milloin tulee kone vaihdettua ja uuden koneen ajattelin kasata itse. Tällöin todennäköisesti Win8 on vaihtoehtona.
     
  11. Taeco

    Taeco Active member

    Viestejä:
    483
    Kiitokset:
    134
    Pisteet:
    53
    Ei siinä loppujenlopuksi ole juuri opettelemista. Se on käytännössä vanha käynnistä-valikko koko näytössä. Ei sillä, että siitä erityisemmin pitäisin, mutta kyllä sen kanssa ihan hyvin elää. Pelkästään nopeusparannus riitti minulle. Koneeni käynnistyy alle kymmenessä sekunnissa kaikkine ohjelmineen ja kaikki tuntuu sulavemmalta. En vaihtaisi enää takaisin.
     

Jaa tämä sivu