1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Paras kolmesta?

Viestiketju Uuden puhelimen valitseminen -osiossa. Ketjun avasi _kooma_ 29.07.2014.

  1. _kooma_

    _kooma_ Active member

    Viestejä:
    2,051
    Kiitokset:
    29
    Pisteet:
    78
    Hankala kysymys, koska speksit puhelimissa joita olen katsellut ovat melkeinpä identtisiä keskenään. Pienen pieniä eroja toki löytyy, mutta mitä näistä kolmesta luurista mulle suosittelisit?

    Sony Xperia M2

    Samsung Galaxy S4 Mini

    vai

    LG G2 mini D620r

    Itse haen puhelimelta lähinnä luotettavuutta, suht ok kameraa jossa edes siedettävät hämäräkuvaus ominaisuudet, sulavaa toimintaa, kohtuullista akunkestoa (1-2vrk). Ja hinnankin pitäisi olla alle 300€.
    Ja oikeastaan ainoa mitä järjestelmää olen miettinyt on android. Applea ei mielellään, koska kustomoitavuus ei ole sillä tasolla mitä itse sen haluan olevan, eikä myöskään Lumioita koska sovellus tarjonta on ainakin toistaiseksi melko heikkoa.
    Molemmista merkeistä on puhelimien osalta kokemuksia, eli sekä Samsungista että Sonystä, LG:llä vaikuttaisi myös olevan mielenkiintoisia puhelimia, joten myös sitä olen harkinnut.
    Mitään valmistajaa en kuitenkaan lyttää tai torju suorilta käsin (Omenaa tai exNokiaa lukuunottamatta).
     
  2. R3DgRu

    R3DgRu Regular member

    Viestejä:
    385
    Kiitokset:
    52
    Pisteet:
    38
  3. PatrikSelin

    PatrikSelin Regular member

    Viestejä:
    216
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    28
    Suosittelen hankkimaan puhtaalla Androidilla varustettua puhelinta.
     
    Jojjeli89 ja mrl586 kiittävät tästä.

Jaa tämä sivu