Uutta sivustolla

Tervetuloa takaisin!Edellisen käyntisi jälkeen Puhelinvertailuun on tullut .

Katso tapahtumat viime käyntisi jälkeen.

Nokia 6085

13
Markus Lehtiniitty

Nokia 6085 Testasin viikonloppuna hieman Nokian tuoretta, kauppoihin hiljattain saapunutta 6085-simpukkapuhelinta. Kyseessähän on edullinen perussimpukkapuhelin, jollaisia nykyään myydään paljon.

Nokia myöhästyi aikanaan simpukkapuhelimista ja kun ensimmäiset simpukat tulivat Nokian valikoimiin, olivat ne melkoisia kuutioita muotoilultaan. 6085 kuitenkin sekä näyttää että tuntuu hyvältä.
Plussaa 6085 saa sopivasta koosta, hyvästä muotoilusta ja muistikorttipaikan löytymisestä sekä mielestäni hyvästä hinta-ominaisuus-ulkonäkösuhteesta. Miinusta tulee ei niin yllättävästä asiasta, kamerasta. Käytännössä se on laitteessa melko turha, tosin riittänee se esim. hienojen tauskuvien kuvaamiseen.

Nokia 6085 maksaa noin 140 euroa KLC.fi:ssä. Suosittelemme tarkastamaan myös Pixmania.com:in tarjoukset.

Kommentit (13)

Jemina (vahvistamaton)

1

Mul on tää puhelin! tosi hyvät ominaisuudet ! mutta harmittaa todella pieni muisti! pitää ostaa muistikortti! Mut todella kätevä muutenkin !

Vastaa
Jupe (vahvistamaton)

2

Erittäin hyvä puhelin. Meidän liikkeen kautta ei ole lähtenyt yhtään huoltoon ja rouvallekkin tuollaisen ostin. Tykkää kovasti.

Vastaa
Samu (vahvistamaton)

3

Käytettävyydeltään hyvä, mutta Samsungiini verrattuna mielestäni todella kolkko kuulokeääni; etäinen, kaikuvahko ja metallinen ääni.

Vastaa
Kalle (vahvistamaton)

4

Liian kallis puhelin, joutuu säästää 12kk et saa ees puolet rahoista kokoon.....=)

Vastaa
lauri

5

kalle Lolh säästää Wtf toi on hyvä ja halpa puhelin ymmärtäsin säästö juttusi jos se maksaisi Esim 1450 ¬euroa mutta joku 145 euroh puhelin :DDD

Vastaa
levitaattori (vahvistamaton)

6

Hyvänoloinen puhelin, mutta saako näppäinlukon pysymään päällä kun puhelimen aukaisee (kääntää kannen auki-asentoon)? Käyttöohjeet neuvovat vain kuinka lukon saa päälle. Tod. ärsyttävää, koska mukelot pääsevät painelemaan nappuloita ja aikaan ties mitä...

Vastaa
Juke (vahvistamaton)

7

Todellakin miellyttävä puhelinta käyttää. Isot näppäimet tekevät juuri käytöstä mukavaa ja puhelin on käteen sopiva, saa hyvän ja tukevan otteen. Ei luista mihinkään suuntaan.

Pari ainoaa asiaa mitkä puhelimessa häiritsee, ovat enemmänkin kauneustekijöitä. Eli, mustaan puhelimeen jää todella helposti paljon sormenjälkiä. Myös puhelimeen tulee helposti naarmuja ja mustasta puhelimesta ne ainakin näkyvät helpommin. Muuta ärsyttäviä tekijöitä tästä puhelimesta en ole löytänyt.

Mukava ja miellyttävä puhelin. Käyttäminen on suorastaan hauskaa.
Mp3-soitin vielä kruunaa kyseisen puhelimen.

Vastaa
Petteri (vahvistamaton)

8

Ihmeen toimiva nokialaiseksi. On ollut puolisen vuotta ja olen ihan tyytyväinen. On ollut ennakkoluuloja Ollilan tuotteita kohtaan.
Onhan se Ollilakin kyllä jo poissa sieltä:).

Ihan suositeltava. Onko lienee vain hyvä yksilö sitten sattunut...

Vastaa
Repa (vahvistamaton)

10

Toimiiko tässä ennakoiva tekstiviesti hyvin ja onko laitteessa jo valmiina laaja sanasto, vai meneekö "opettamiseen" eka kuukausi?
Miten hyvin ja helposti toimii netti?

Vastaa
Poika (vahvistamaton)

11

Ostin muijalle tuon puhelimen synttärilahjaks. Oli ihan onnesta soikeana.

Vastaa
Dude (vahvistamaton)

12

Hyvä puhelin!!!
Ja edullinen. Taitaa vaan Nokialta olla jo rynninyt uudempi malli 6086 tämän tappajaksi!

Vastaa
Kyrvänlutkuttaja (vahvistamaton)

13

En suosittele ostaa, olen itse pettynyt 1kk käytön jälkeen, Huonot Kamera ominaisuudet, Huonot musiikintoisto ominaisuudet, pistää ajattelemaan, miski edes ostin tämän? Kesällä tulossa Nokia 3120 Classic todella edullinen 3G puhelin, hinta n. 175e! nuosee tietenkin, mutta minkäs sille maksaa, tulee olemaan suosittu.

Vastaa