Uutta sivustolla

Tervetuloa takaisin!Edellisen käyntisi jälkeen Puhelinvertailuun on tullut .

Katso tapahtumat viime käyntisi jälkeen.

iPhone 3G:n sisuskalut kuvina

11
Petteri Pyyny

iPhone 3G:n sisuskalut kuvina
iFixit.com:n kaverit ottivat ja ostivat iPhone 3G:n samantien ja tekivät puhelimelle, sen mitä tosi harrastajan kuuluukin. Avasivat sen.


Koko kuvasarja löytyy täältä

Kommentit (11)

juudu
juudu

2

Eikös tuon akun pitänyt olla juotettuna emoleyyn? Tässä ei siltä vaikuta, olisipahan helpompi vaihtaa itse.

Vastaa
teosto
teosto

3

miks tää puhelin kiinnostaa niin pirusti?
nyt on jo räjäytyskuva tarjolla

olisin linkittänyt fiat 127:n räjäytyskuvan jos oisin sen löytäny pikasesti. siinäkin on enemmän arpomista mitä tossa luurissa

Vastaa
Abexi
Abexi

4

Mahtava uutinen. Onhan tuo aika paljon tehnyt matkapuhelin bisnekselle, mutta miksi tätä nyt tarvitsee hehkuttaa kokoajan. Alkaa tulla jo vähän joka rööristä ulos tämä iPhone vouhotus.

Vastaa
Tiesto (vahvistamaton)

5

Oon ihan samaa mieltä teoston kaa. Siis ihan käsittämätöntä, että viimeisestä 15 uutisesta 7 on iPhoneen liittyviä!

Ihan pikku vinkkinä vaa, voisin sanoo, että saisitte pikkuhiljaa alkaa vaihtamaan tuota uutisoinnin aihetta. iPhonesta on saatu kuulla jo ihan tarpeeksi ja vähän vielä enemmänkin!

Vastaa
arcanix
arcanix

6

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teosto:

miks tää puhelin kiinnostaa niin pirusti?
nyt on jo räjäytyskuva tarjolla

olisin linkittänyt fiat 127:n räjäytyskuvan jos oisin sen löytäny pikasesti. siinäkin on enemmän arpomista mitä tossa luurissa

Olen aivan samaa mieltä. Ei ihan räjäytyskuva, mutta yhtä mielenkiintoinen kuin tuo iPhone-kuva:


Vastaa
JeeRock
JeeRock

7

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Anonymous User:

Oon ihan samaa mieltä teoston kaa. Siis ihan käsittämätöntä, että viimeisestä 15 uutisesta 7 on iPhoneen liittyviä!

Ihan pikku vinkkinä vaa, voisin sanoo, että saisitte pikkuhiljaa alkaa vaihtamaan tuota uutisoinnin aihetta. iPhonesta on saatu kuulla jo ihan tarpeeksi ja vähän vielä enemmänkin!


Voi lapsoset kun ei ole pakko lukea sellaisia uutisia jotka ei miellytä.
Taitaa olla pojilla joku fetissi kun pitää kaikkia linkkejä painaa. Lukekaa vaikka Vartiotornin Uutisia, siellä ei ole iPhonesta varmaankaan mitään juttuja.

Vastaa
dRD
dRD

8

Vinkki: heinäkuu on käytännössä kuollut kuukausi uutisten suhteen (jokainen tech -uutisia seuraava ja etenkin kirjoittava tietää tämän). Eli jos vaikka launch olisi ollut joulukuussa, olisi iPhonesta silti aivan yhtä paljon uutisia -- erona vain se, että "muita uutisia" olisi enemmän, joten pisara olisi sekoittunut isompaan mereen.

Ja anyway, osaa jengiä koko kapula ei kiinnosta pätkääkään, mutta jotain kertonee kuitenkin suosiosta se, että Suomen kokoisessa maassa toistakymmentätuhatta ihmistä listasi itsensä vapaaehtoisesti Soneran "kerro lisää"-listalle (eli "varauslistalle"). Ei ehkä hirveä määrä, mutta veikkaan että Nokia N96:n vastaavalle listalle tulisi aika reilusti vähemmän nimiä, vaikka speksien perusteella pirun hyvältä puhelimelta vaikuttaakin :-)

Kaikkia ei voi miellyttää, heinäkuussa tapahtuu aika nihkeästi, ellei sitten aleta "leijonä nähty itärajalla"-uutisointiin..

Vastaa
Xaboom
Xaboom

9

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dRD:

Kaikkia ei voi miellyttää, heinäkuussa tapahtuu aika nihkeästi, ellei sitten aleta "leijonä nähty itärajalla"-uutisointiin..

Sehän oliskin hyvä uutinen. Vielä kun räjäytyskuva saataisiin siitä leijonasta kaiken hypetyksen päätteeksi =)

Vastaa
Tiesto (vahvistamaton)

10

Niinpä! Ihan varmasti se räjäytyskuva leijonasta olisi mielenkiintoisempi kuin joku puoli vuotta hehkutettu iPhone... :D

Vastaa