Uutta sivustolla

Tervetuloa takaisin!Edellisen käyntisi jälkeen Puhelinvertailuun on tullut .

Katso tapahtumat viime käyntisi jälkeen.

Nokian PC Suiteen uusia ominaisuuksia

19
Matti Vähäkainu

Nokian PC Suiteen uusia ominaisuuksia
Nokia on päivittänyt matkapuhelimien hallintaan tarkoitetun PC Suite -ohjelmiston. Uuden 7.1-version mukana tulee muutamia hallintaa ja kommunikointia helpottavia sovelluksia ja parannuksia.

Uutena ominaisuutena PC Suiteen on lisätty kalenterin muokkaus, jonka avulla kännykän kalenteria voidaan selata ja muokata tietokoneella. Myös yhteystietojen hallinta on uudistunut. Uuden version myötä yhteystietoja voidaan jakaa ryhmiin, jolloin esimerkiksi perhetuttujen, työkavereiden ja ystävien yhteystiedot saadaan omiin kategorioihinsa.
Lisäksi PC Suiteen on lisätty soitto-ominaisuus, joten kännykän ollessa kytkettynä soittaminen ja vastaaminen onnistuu myös suoraan tietokoneelta.

Uusi PC Suite 7.1 on jo ladattavissa Nokian sivustolta.

Kommentit (19)

Interested (vahvistamaton)

1

Kuulostaa hyviltä päivityksiltä. Olisi hienoa, jos Nokia saisi joskus Macillekin tehtyä Mac Suiten. Media Transfer ei oikein aja samaa asiaa.

Vastaa
Interested (vahvistamaton)

2

Kuulostaa hienolta! Toivottavasti Nokia saa joskus valmiiksi Mac Suitenkin. Media Transfer ei oikein ole sama asia.

Vastaa
djm (vahvistamaton)

4

Jaa, miksi kehittäisi mac suitea, kun macin oma iSync ohjelmisto toimii nokialaisten ja macin kalenterien ja yhteystietojen synkkauksessa ihan hyvin (ainakin minun tarpeisiini)

Vastaa
tomba_76 (vahvistamaton)

5

Hienoa kun ny voipi kannettavan kautta vastailla. säästyy esim duunissa vaiva. pitää vain perehtyä miten homma toimii ja millanen käyttöliittymä

Vastaa
user (vahvistamaton)

6

josko nokia keskittäisi voimavarojaan ovi-palvelun ja ovi-suiten kehittämiseen ja näiden toimintojen yhtenäistämiseen... Sekavaa jo kun kaksi eri ohjelmistoa ja ovi.comin palvelut ovat kaikki oman sivuston takana... Ovi-palvelukin jos kartuttaisi tukensa kaikkiin puhelinmalleihin...

Vastaa
pc on pc (vahvistamaton)

7

Mac on myös PC, eli lähinnä pc suiten mac versiota kaivataan.

Vastaa
Bluejack (vahvistamaton)

8

Lisäksi PC Suiteen on lisätty soitto-ominaisuus, joten kännykän ollessa kytkettynä soittaminen ja vastaaminen onnistuu myös suoraan tietokoneelta""

Juu mitähän kikkareita pitänee asentaa lisää jotta ton ominaisuuden saa toimimaan? ei kyllä inahtanukaan mihinkään suuntas kun testaili. broadcomim bluetooth kortilla.

Vastaa
Interested (vahvistamaton)

11

Mac Suite voisi olla juuri tuo jatke OVI-palveluun. Mielestäni ovi.com saisi sisältää nämä kalenterin yms. mutta ei se siltikään ole yhtä kätevä kuin stand alone -ohjelma koneelle asennettuna. Tässä voitaisiin viedä palvelua enemmän Mobile Me:n (vai mikä onkaan) suuntaan. Eli että koneella olisi suite jolla pitää kalenterit ja mediat kunnossa, joka taas synkkaisi ne automaattisesti nettiin.
@pc on pc: eihän sillä nimellä ole mitään väliä? Turha varmaankin nimetä: PC Suite for Mac vrt. Mac Suite. Pelkkä PC Suite -nimi olisi harhaanjohtava.

Vastaa
keke (vahvistamaton)

12

Mitkäs ovat ne ratkaisevat erot pc-suiten ja ovi.suiten välillä? Käytän nyt 5800:ni kanssa ovi-suitea.

Vastaa
Mass (vahvistamaton)

13

Ei millään pahalla, mutta itsellä ollu käytössä jo marraskuun loppupuolelta asti.

Nokian tuotesivut ja muutenkin toiminta on puolivuotta jäljessä.

Nimim. Vittuuntunut paskan Nokia N79 omistaja. Saa lähettää PM, jos kiinnostaa miksi puhelin on niin paska.

Vastaa
Jonathan (vahvistamaton)

15

@Interested: Onneksi on iPhone joka toimii Omenan kanssa paljon paremmin kuin Nokian viritelmät, jotka eivät edes tue läheskään kaikkia malleja.

Vastaa
T.I. (vahvistamaton)

17

Mutta mulla on yksi kysymys pc suitesta nokian insinööreille. Eli kun mulla on kännykän muistikortilla paljon kuvia ja aina tulee vaan lisää ja kun minä selaan niitä kuvia sillä hienolla pc suitella, niin miksi kuvatiedostot eivät näy pikkukuvina tai niinsanotusti esikatselukuvina?? Nimittäin pikkasen ottaa päähän kun pitäis kopioida vain tietyt kuvat tietokoneelle ja tietyt kuvat säilyttää puhelimessa. Siis olis ***vetin tärkeä että ne kuvat sais siellä näkymään joko pienenä esikatselukuvina tai isona esikatselukuvina. Täytyy kyllä sanoa suoraan että sen pc suiten kehittäjä on tehnyt työn HYVIN heikkolaatuisesti. Tällä hetkellä olen muutenkin hyvin kyllästynyt nokian tapaan kehittää ominaisuuksia. En usko että tulevaisuudessa enää nokian puhelimiin kosken. Iphone nanoa ja android puhelimia odottaessa!

Vastaa
Kili7 (vahvistamaton)

18

Mulla ei pysty enä NSU:lla päivittämään puhelinta uudestaan kun edellinen päivitys meni mönkään ja puhelin sekoaa koko ajan. Mulla siis N78 ja en tajua miksi NSU:n päivittyessä piti sieltä ottaa pois se valinta erttä "päivitä puhelin uudellleen" Vaikka uusin päivitys pouhelimesta jo löytyykin...

Vastaa
Phiidöör (vahvistamaton)

19

@Mass

No joh, ei pitänyt olla vinoilu, mutta, kun katsoin lompsaan, niin siellä ei ollut tarjolla mitään realistisen tarjouksen edellytyksiä X-/

Vastaa