Uutta sivustolla

Tervetuloa takaisin!Edellisen käyntisi jälkeen Puhelinvertailuun on tullut .

Katso tapahtumat viime käyntisi jälkeen.

Nokia Intrigue myyntiin Yhdysvalloissa

12
Matti Vähäkainu

Nokia Intrigue myyntiin Yhdysvalloissa
Nokian uusi simpukkamalli on saapunut Yhdysvalloissa myyntiin Verizon Wireless -operaattorille. Tyylikäs ja vain 14 millimetriä paksu Nokia 7205 Intrigue irtoaa kytkykaupalla 180 dollarin hintaan, josta verkkotilaaja saa 50 dollaria alennusta.

Intriguesta löytyy kahden megapikselin kamera, A2DP Bluetooth, microSD-korttipaikka, musiikkisoitin ja kaksi näyttöä. Kannen ulkopuolella olevassa PMOLED-näytössä on hipaisunäppäimet musiikkisoitinta varten.
Valitettavasti puhelin ei ole tulossa Suomeen ainakaan toistaiseksi.


Kommentit (12)

DI Nappula (vahvistamaton)

1

No ei varmaan ole tulossa Suomeen. Operaattorista päätellen kun kyseessä on CDMA-verme, joka ei toimi sen paremmin GSM- kuin WCDMA-verkoissakaan...

Vastaa
juupa juu... (vahvistamaton)

2

Hienoa että Nokia on vihdoinkin löytänyt sanat: muotoilu ja tyylikkyys. Verrattuna aijempiin Nokioihin niin toi alkaa olla jo tyylikäs. Aijemmat noudatti muotoilussa samaa kaavaa ja muutenkin olivat sellaisia halkopuhelimia. Mutta siis ylöspäin ollaan menossa.

Vastaa
erpe (vahvistamaton)

3

No ei ois iso vaiva tehä WCDMA-versiotaki. Mutta ei uppoa minuun. Ei mikään järin upea ilmestys.

Vastaa
Dreamlore
Dreamlore

4

Vai että tyylikäs... Kyllä vielä on matkaa vaikka Motorolan tai Samsungin muotoiluun, pysyköön rapakon toisella puolella siihen saakka.

Vastaa
Makko (vahvistamaton)

5

Dreamlore, no tietenkin on matkaa Sampan ja Moton muotoiluihin, koska niitä ei kannata matkia. Kyllä muunkinlainen voi olla tyylikästä kuin samsung ja motorola, jotka eivät muuten ole mielestäni kovin tyylikkäitä.

Vastaa
psp (vahvistamaton)

6

tyypillinen nokia, tällaisia valmistivat muut 4-5 vuotta sitten.

tällainen tuote sopisi paremmin afrikan markkinoille. ei tällaisilla puhelimilla jenkkilää valloiteta. nokia on taas ainoa, joka ihmettelee miksei jenkkien valloitus onnistu...

t. osakkeenomistaja

Vastaa
joopajoo (vahvistamaton)

7

miten niin sampan ja motorolan puhelimet ovat tyylikkäitä? aikansa eläneitä ovat niittenkin mallistot. Mikähän tuleva uusi puhelin on seuraava joka repäisee muotoilullaan kunnon myyntipommit?

Vastaa
iPeter- (vahvistamaton)

8

joopajoo wrote:
miten niin sampan ja motorolan puhelimet ovat tyylikkäitä? aikansa eläneitä ovat niittenkin mallistot. Mikähän tuleva uusi puhelin on seuraava joka repäisee muotoilullaan kunnon myyntipommit?

Jaa-a, mielestäni tuo Palm Pre on ihan nätti, mutta jos seuraava iPhone ei ole liikaa ylihinnoiteltu niin ehkä se? (:
Siihen en kyllä usko että nokia tuota "tyylikkäin puhelin" hommaa voita, se on jo pitkään tehnyt surkealla käyttöjärjestelmällä ja rumilla ulkoasuilla puhelimia, ja tosiaan ei tämäkään mikään hieno ole!

Vastaa
iJoonas (vahvistamaton)

9

Naurettavan ruma symbianin raiskaama puhelin joka ei tuo mitään uutta miltään osalta. Hipaisunäppäimet uutta? justjust.

Uutta iPhonea odotellessa...l2p nokia

Vastaa
LexLuthor (vahvistamaton)

10

Jep, motorolalla on ollut jo useampi vuosi markkinoilla noita piilonäytöllisiä luureja. LexNokia on auttamattomasti jälkijunassa muotoilun osalta, kun verrataan vaikka motorolaa, lg:ä tai samsungia. Eipä noi noksut loista, muilla kuin ominaisuuksilla..vaikkakin saisivat ensin panostaa toimintojen toimivuuteen, ennen kun tuote laitetaan markkinoille...keskeneräisiä/bugisia tuotteita on aivan liikaa...

Vastaa
Phiiidöör (vahvistamaton)

11

Rapakon takana peruspuhelimet on tuota sarjaa eli simppuka jne. ilman erityisiä teknologia-ilotulituksia(ainakin Kanadassa oli paljon). Siihen segmenttiin tuo on aika vetävän näköinen...tosin, jos en nyt väärin muista, niin tuo on kyllä niihin perussimpukoihin kyllä kohtuu paljon kalliimpi.

Oma mielipide: ihan tyylikäs.

Vastaa