Uutta sivustolla

Tervetuloa takaisin!Edellisen käyntisi jälkeen Puhelinvertailuun on tullut .

Katso tapahtumat viime käyntisi jälkeen.

Läpinäkyvällä näppäimistöllä varustettu LG GD900 videolla

15
Matti Vähäkainu

Läpinäkyvällä näppäimistöllä varustettu LG GD900 videolla
Noin kaksi viikkoa sitten Mobile World Congress -messuilla julkistettu ja tällä viikolla CTIA-messuilla esillä ollut LG GD900 on vihdoin saatu videolle. Kosketusnäytöstä sekä erityisesti läpinäkyvästä ja kosketusherkästä näppäimistöstä tunnettu GD900 on varsin mielenkiintoinen pakkaus, joka jakaa mielipiteitä.

CTIA-messuilla vieraillut MobileCrunch kuvatuksi pätkän, jossa LG:n henkilökunta esittelee puhelinta ja sen erikoisia kykyjä. Videolla näytetään kosketusnäytön ja näppäimistön toimintaa muun muassa kuvien zoomaamisessa ja käsialatunnistuksessa.
Puhelimen on tarkoitus tulla kauppoihin vielä tämän neljänneksen aikana, mutta nyt itse videon pariin:

Kommentit (15)

rofl (vahvistamaton)

1

näyttää toimivan todella huonosti tuo koko puhelin, hyvin kankea tuo kosketusnäytön käyttö.... varsinkin verrattuna iPhoneen, nokia 5800 tasosta kakkaa

Vastaa
sumppi12
sumppi12

2

Jaahas, jo ehti ensimmäinen minäkänny-fanboy asialle...
E: @Tumppi: "...nokia 5800 tasosta _kakkaa_"
Got it?

Vastaa
Yough (vahvistamaton)

3

On kyl magee toi näppis, mut kieltämättä kosketusnäytön käyttö näyttäis hieman tökkivän.

Vastaa
tumppi (vahvistamaton)

4

Sumppi12:

Minäkänny-fanboy? Hänhän vain ilmoitti että tämä on nokia 5800 tasoista kosketusnäyttöteknologiaa, ja samalla osoitti että verrattuna iPhoneen näyttää kankealta.

Vastaa
juupa juu... (vahvistamaton)

6

En ihmettele miksi toi tökkii. Tuohan taitaa olla viellä konsepti, joten markkinaversiossa tökkimistä mahdollisesti on vähemmän.
Muuten nyt videon nähtyä vaikuttaa oikein mukavalta puhelimelta.

Vastaa
Seppo Taalasmaa (vahvistamaton)

7

Voi jumalationi mikä laginen kasa.Oottakaapa kun kerron teille vähän mun I-phonesta...

Vastaa
ismo laitela (vahvistamaton)

8

mäki kerron mun iPhonesta:D

Mut eikö toi kuvan zoomaus oo patentoitu applelle??????

Vastaa
juupa juu... (vahvistamaton)

9

Kyllä. Mutta Nokia keksi monikosketuksen ennemmin ja patentoi sen ennemmin. Joten Apple käyttää Nokian keksintöä. Joten lopettakaa jo hyvän tähden siitä iPhonesta kertominen. Jokaisessa puhelimessa on jotain hyvää ja huonoa. Huonoja juttuja löytyy iPhonestakin.

Vastaa
Ulla Taalasmaa (vahvistamaton)

10

Ihan kähee vehe, taijan vaan oottaa lopullisestakin seuraavaa modellia, kun nuita lastentauteja korojaillaan vasta kun saarahan käyttäjiltä sit sitä kommentiva tarpeeks...

Vastaa
Kari Taalasmaa (vahvistamaton)

11

Ihan side toi näppis mut en kyl vetäis handuu tolla kosketusnäytöllä näyttää aika lagiselta

Vastaa
seppo seiska (vahvistamaton)

12

No on varmaan aika laginen kun on varmaan ihan proto malleja softan puolesta.

Vastaa
Jonathan (vahvistamaton)

13

Jahas, että multitouch on nyt Nokian patentoima...

Miksiköhän sitä ei ole yhdessäkään Saapasfirman laitteessa vielä nähty ja kovasti sekä Salossa että Keilaniemessä palvotaan stylusta (ja plektraa), tuota 90-luvun ihmettä.

Vastaa
Tiimoo
Tiimoo

14

Apple fan-boyt ei ymmrrä että nokia 5800 on eri hintaluokassa painiva kosketusnäyttöpuhelin. Muutenkin tuo minäLuuri on ylihinnoiteltu, yritys. Tuosta itse puhelimesta, mistä täällä pitäisikin keskustella. Idea on hyvä, mutta ei houkuttele tuo kauhea kauhominen sormilla näppäimistön tai näytön päällä. Liiaan vaivaloista normaaliin näppikseen nähden. Kosketusnäyttö on itsessään ihan mukava trendi.

Vastaa