Uutta sivustolla

Tervetuloa takaisin!Edellisen käyntisi jälkeen Puhelinvertailuun on tullut .

Katso tapahtumat viime käyntisi jälkeen.

Uusi Google-puhelin Eurooppaan

13
Matti Vähäkainu

Uusi Google-puhelin Eurooppaan
Samsung on julkaissut uuden I7500-kosketusnäyttöpuhelimen. Kyseessä on yrityksen ensimmäinen Android-alustaa pyörittävä puhelin, jonka ominaisuuksiin kuuluvat muun muassa 3,2 tuuman AMOLED-kosketusnäyttö 320 x 480 -resoluutiolla, GPS, WLAN, HSDPA ja viiden megapikselin kamera.

Vain muutamia tunteja sitten nettiin levisi huhuja Samsungin ensimmäisestä Android-puhelimesta. Hetkeä myöhemmin Samsung julkaisikin tiedotteen uudesta I7500:sta, joka tulee myyntiin kesäkuussa Euroopassa. Hintaa ei kerrottu tiedotteessa, mutta sen on arvioitu sijoittuvan noin 300 euroon.
Pidemmittä puheitta puhelimen spekseihin...


Kommentit (13)

adnroid>symbian (vahvistamaton)

1

Taitaa jäädä sittenkin se nokian 5800 kaupan hyllylle..

Vastaa
Jokumies (vahvistamaton)

2

Taitaa jäädä sittenkin se nokian 5800 kaupan hyllylle.. tämähän pesee sen aivan 100-0!

Vastaa
androidfan (vahvistamaton)

3

Jos tuo tosiaan tulee maksamaan 300€ niin se tulee sujahtamaan mun taskuun todella nopeasti.

Vastaa
Whiitzer

4

Näyttäisi tämä olevan todella vahvoilla omalla hankintalistalla tänä kesänä, mikäli uusi puhelin tulee haettua kaupasta :).

Tekniset tiedot ainakin vakuuttavat todella laadukkaalla tarjonnalla tämän hintaluokan puhelimessa, mutta pelottaa vain hinnan asettuminen suomessa, koska epäilen vahvasti, että hinta tulee olemaan suomessa lähemmäksi 400e, kun 300...

Vastaa
Tiksu (vahvistamaton)

5

Katsos, meikän uusi puhelin :)

Olen nyt puolisen vuotta käyttänyt mahd. paljon kaikkia Googlen palveluja, kuten Gmailia, ja olen ollut niin tyytyväinen että seuraava luuri on ehdottomasti Android.

Vastaa
Pauli V. (vahvistamaton)

6

Varsin lupaava puhelin, joka taitaa sujahtaa taskuun. Tähän kun vielä saisi Garmin tai TomTom autonavigointisovelluksen. Koskahan nämä tulee Androidille?

Vastaa
hosti (vahvistamaton)

8

Tuo hintahan on veroton. Veroilla ja muilla plus suomi-lisällä tulee varmasti maksamaan about 450€.

Vastaa
Tuntematon käyttäjä

10

oho, yllättävän halvalta kyllä kuulostaa, kunhan se vain Suomessakin olisi noin halpa :/

Vastaa
erpe (vahvistamaton)

13

"Tämä tai Palm Pre. Vaikeaksi menee..."

Sama ongelma... Taitaa Pre kuitenki viedä voiton fyysisen näppiksen ansiosta.

Vastaa