Uutta sivustolla

Tervetuloa takaisin!Edellisen käyntisi jälkeen Puhelinvertailuun on tullut .

Katso tapahtumat viime käyntisi jälkeen.

Nokialta uusi 6600i slide -puhelin 5 megapikselin kameralla

13
Matti Vähäkainu

Nokialta uusi 6600i slide -puhelin 5 megapikselin kameralla
Nokia on julkaissut tänään uuden 6600i slide -puhelimen. Puhelin on noin vuosi sitten julkaistun 6600 slide -mallin päivitetty versio, josta suurimmat päivitykset koskevat kameraa. Alkuperäisestä mallista löytyy 3,2 megapikselin kamera, joka on nyt päivitetty 5 megapikselin kennoon ja kaksois-LED-salamaan.

Nokia 6600i sliden ominaisuuksiin kuuluvat lisäksi 2,2 tuuman näyttö, 3G-yhteydet, microSD-muistikorttipaikka, kiihtyvyysanturi, Bluetooth sekä musiikkisoitin ja radio.
Nokia painottaa laitteen hyviä kuvausominaisuuksia ja kompaktiutta. Kyseessä on yrityksen pienin viiden megapikselin kameralla varustettu puhelin. Nokia arvioi verottoman hinnan asettuvan noin 200 euroon. Puhelinta odotetaan markkinoille vuoden kolmannella neljänneksellä.


Kommentit (13)

Opiskelija (vahvistamaton)

1

Lopettakaa noiden slide puhelimien valmistus, aivan hirveitä.

Vastaa
wwwns (vahvistamaton)

3

Ruma kuin mikä, Nokialla tullaan aina vähän jälkijunassa. Luultavasti ominaisuudetkin ovat sitä loistavaa laatua...

Vastaa
Kaakatus (vahvistamaton)

4

Ajattoman tyylikäshän tuo on. Jos ulkonäön perusteella ostaisin/en tarvitsisi älypuhelinominaisuuksia, niin voisin harkita ostavani.

Vastaa
NoPrkl (vahvistamaton)

6

Canoni vois ympätä johonkin digijärkkäriinsä puhelimen niin riittäis megapixelit ja zoomit.

Vastaa
Amiga 500 (vahvistamaton)

7

"Canoni vois ympätä johonkin digijärkkäriinsä puhelimen niin riittäis megapixelit ja zoomit."

Canon 450D 3G.

Vastaa
Phiidöör (vahvistamaton)

8

@Amiga 500

Meikkis täällä repes aika hyvin - pojoja kasa!

Vastaa
Phiidöör (vahvistamaton)

9

@Amiga 500

Ja samalla saataisiin hiljentymään nämä "Ei sillä kameralla mitään siinä kännykässä?" -tyypit... :)

Vastaa
Jussi (vahvistamaton)

10

Täähän on hieno ! On puhelimen osto ajankohtaista ja kattelin tota 6220, missä on myös 5mpix kamera, mutta tämä on paljon hienompi /uudempi :)

Vastaa
rikitteri
rikitteri

11

Nokia 6600i slide on minun mielestä nokian puhelimista paras mihin olen törmännyt 17 vuoden aikana. Ei liikaa turhia toimintoja, on kartat, kamera aika hyvä, pieni koko on ehdoton ettei ole mikään halko tai leikkuulauta. Olen käyttänyt n.8kk kyseistä luuria.

Vastaa
rikitteri
rikitteri

12

Nokia 6600i slide on minun mielestä nokian puhelimista paras mihin olen törmännyt 17 vuoden aikana. Ei liikaa turhia toimintoja, on kartat, kamera aika hyvä, pieni koko on ehdoton ettei ole mikään halko tai leikkuulauta. Olen käyttänyt n.8kk kyseistä luuria.
Kannattaa kattoo hintaseurannan arvostelut osviitta mielessä!!!

Vastaa
Elizabet (vahvistamaton)

13

Onko kännykkä iskunkestävä? Ja kestääkö se vettä ollenkaan? Onko yhtä kestävä kuin Nokia classic 3720?

Vastaa