Uutta sivustolla

Tervetuloa takaisin!Edellisen käyntisi jälkeen Puhelinvertailuun on tullut .

Katso tapahtumat viime käyntisi jälkeen.

LG:n rannekellopuhelin pian myyntiin

16
Matti Vähäkainu

LG:n rannekellopuhelin pian myyntiin
Ensimmäistä kertaa jo viime vuoden puolella esitelty LG:n GD910-rannekellopuhelin on tulossa vihdoin myyntiin. Tammikuussa LG kertoi, että rannekellopuhelin tulee tämän vuoden puolella kauppoihin -- nyt asia on varmistunut. Heinäkuussa GD910 tulee myyntiin Briteissä Orangen ja Carphone Warehousen välityksellä. Myöhemmin GD910 saapuu lisäksi ainakin Aasiaan, Austraaliaan ja Latinalaiseen Amerikkaan.

Laitteen ominaisuudet ovat varsin kelvolliset sen pieneen kokoon suhteutettuna. 1,43 tuuman kosketusnäytöllä tai puhetunnistuksella ohjattavasta puhelimesta löytyy Bluetooth, 3G-yhteydet, HSDPA, musiikkisoitin ja kamera videopuheluita varten.
Tämä jokaisen pikkupojan unelma ei valitettavasti irtoa taskurahalla. James Bondiksi muuntautuminen tulee maksamaan noin 1000 euroa.

Alla olevalla videolla LG esittelee GD910-rannekellopuhelinta ja sen ominaisuuksia.

Kommentit (16)

kikuu (vahvistamaton)

1

Sakohn tuohon kuulokkeet? Varmaan kivaa puhua jossain julkisella paikalla käyttäen puhelimen kaiutinta:) Ihan nätti peli muuten!

Vastaa
kikuu (vahvistamaton)

2

Ai sanottiinhan siinä jotain bluetooth headsetistä. Mitäköhän vaikka 3g yhteydellä tuossa tekee? Ihme ettei ole Wi-fiä sentään laitettu..

Vastaa
Wiro (vahvistamaton)

3

No eiköhän siihen kuulokkeet saa, kun on bluetooth-yhteys.

Vastaa
Wiro (vahvistamaton)

4

3g yhteys nyt voi vaikka toimia sitten läppärin modeemina juuri tuon bluetoothin kanssa. Eipä se siru enää siinä hintaa tuo lisää.

Vastaa
sle (vahvistamaton)

5

Bluetooth-kuuloke tulee mukaan. Olishan tuommonen ihan kiva lelu, mutta taitaa nyt kuitenkin jäädä ostamatta. :)

Vastaa
Mata (vahvistamaton)

7

Jotkut kun ihmetteli että miksi 3G-yhteyksiä tuossa tarvitaan niin olisiko siihen videopuheluun?
Ja Bluetooth löytyy joten kyllähän siihen saa sitten vaikka minkälaisia headsettejä kiinni..

Ihan vakuuttavan näköinen kapistus, kuitenkin vielä prototyyppi, joten monet asia voi vielä ennen todellista julkaisua muuttua..
Kenties jopa hintakin joka on mielestäni aika päätä huimaava.

Vastaa
Haldi (vahvistamaton)

8

Olishan tuommoinen mukava.

Ja Kak....Pakka Kanikselle...
"dealextremessä ja uxcellissa myyty ties kuinka.."

Kokonsa ja painonsa puolesta myyvät lähinnä kännyköitä joihin on laitettu ranneke. Eikä UMTS. Ostin muuten eBaystä taannoin kiinalaisen "teknopuhelimen". Enpä osta toiste. :P

Vastaa
pekka kanis (vahvistamaton)

9

"Kokonsa ja painonsa puolesta myyvät lähinnä kännyköitä joihin on laitettu ranneke. Eikä UMTS. Ostin muuten eBaystä taannoin kiinalaisen "teknopuhelimen". Enpä osta toiste. :P"

Visioin sulle puhelimen jota voit jäädä odttelemaan ; ) Nieltävässä kapselissa puhelimen tekniikka sisäällä, josta puuttuu UMTS. UMTS dongle erikseen eturauhasen reikään pystyyn. Puhelimen lataus tapahtuu siten että elimistön poistetta turhat kuona-aineet peffan kautta, kaivellaan ilmestyneen klöntin sisältä kapseli ja törkätään lataus pistokkeeseen.

Vastaa
jartar (vahvistamaton)

10

Ellei ole vähintään roiskevesisuojattu niin hyvällä mäihällä ensimmäisen kerran peset kädet niin känny on paskana. Sama vaara vesisateella. Todella kätevää...

Kello kännynä käytettävyyden kannalta surkea. Ilman headsettiä mahdoton käyttää. Toisaalta ketä oikeasti kiinnostaa olla kaikki päivät headset päässä.

Itse en tunne ketään sellaista.

Vastaa
LG RULES!!!. (vahvistamaton)

11

Koska Samsungilta mahtaa myös tulla tuonlainen puhelin?.

Vastaa
seposepío (vahvistamaton)

14

Saanko kysyä suorastaan että mitä hel*ettiä joku kamera tai 3G tollaseen tunkeminen hyödyttää? ei tollasella voi kuitenkaan mitään nettiä selailla koska on noin pieni näyttö ilman painikkeita yksikin sormi peittää sen verran näytöstä ettei siinä ole mitään järkeä. musiikkisoittimena tuo saattaisi jopa toimia mutta ei mitään 3G:tä jne.. liian pieni sellasiin juttuihin.

Vastaa
seposepío (vahvistamaton)

15

Saanko kysyä suorastaan että mitä hel*ettiä joku kamera tai 3G tollaseen tunkeminen hyödyttää? ei tollasella voi kuitenkaan mitään nettiä selailla koska on noin pieni näyttö ilman painikkeita yksikin sormi peittää sen verran näytöstä ettei siinä ole mitään järkeä. musiikkisoittimena tuo saattaisi jopa toimia mutta ei mitään 3G:tä jne.. liian pieni sellasiin juttuihin.

Vastaa
seposepío (vahvistamaton)

16

Saanko kysyä suorastaan että mitä hel*ettiä joku kamera tai 3G tollaseen tunkeminen hyödyttää? ei tollasella voi kuitenkaan mitään nettiä selailla koska on noin pieni näyttö ilman painikkeita yksikin sormi peittää sen verran näytöstä ettei siinä ole mitään järkeä. musiikkisoittimena tuo saattaisi jopa toimia mutta ei mitään 3G:tä jne.. liian pieni sellasiin juttuihin.

Vastaa