Uutta sivustolla

Tervetuloa takaisin!Edellisen käyntisi jälkeen Puhelinvertailuun on tullut .

Katso tapahtumat viime käyntisi jälkeen.

Julkaisematon Samsung S5550 ilmestyi kuvastoon

13
Matti Vähäkainu

Julkaisematon Samsung S5550 ilmestyi kuvastoon
Samsung on ilmeisesti päästänyt uuden liukukantisen S5550-puhelimen kauppoihin kaikessa hiljaisuudessa, sillä nyt espanjalaiskauppa esittelee sitä uudessa kuvastossaan. Vailla virallista julkaisua oleva puhelin vaikuttaa olevan siis muun muassa B3410:n kohtalotoveri. Molemmat olivat kauppojen listoilla ennen virallista julkaisua.

Katalogissa mainitaan ainoastaan muutamia teknisiä tietoja, joiden perusteella puhelimesta löytyy liukukannen lisäksi AMOLED-näyttö, 5 megapikselin kamera LED-salamalla sekä musiikkisoitin. Lisäksi puhelimessa on panostettu verkkoyhteisötukeen, joten todennäköisesti Twitter- ja Facebook-päivitykset onnistuvat suoraan paketista.
Värivaihtoehdoista kuvan hopean lisäksi mainitaan pinkki. Kuvasto ei kerro laitteen hintaa.

Kommentit (13)

Ibanez90
Ibanez90

2

samsungi se laittaa kokoajan hienon näkösiä luureja tulemaan. Mun mielstä nuo facebook ja twitter jutut on aika turhia koska itse en ainakaan niitä käytä ja pitäisi aina olla saatavilla osa luureista ilman niitä tai että ne olisi ilmaiseksi ladattavissa tjsp.

Vastaa
Aryss (vahvistamaton)

3

Aika ruman näköinen puhelin ja itse pidän kosketusnäyttökontrollista enemmän kuin fyysistä napeista. Tuossa taitaa olla joku Samsungin oma suljettu käyttis, joten softaa puhelimelle ei paljoa saa. Ei kiinnosta.

Vastaa
Irekkeri
Irekkeri

4

@2
Suurin osa ihmisistä niitä käsittääkseni käyttää eikä niiden käyttö ole pakollista. Mitä sen väliä. Antaa valmistajien survoa ohjelmia puhelimeen ja ostajien päättää niiden käytöstä. Apple toki rahastusfirmana tekee asian toisin, mutta onneksi mikään ei pakota ostamaan sen tuotteita.

Vastaa
Ibanez90
Ibanez90

5

@4

Applen ohjelmia saa myös ilmaiseksi muttei siitä sen enempää :D ihan iPhoneen ladattavalla ohjelmalla. Itse en enää ole pari kuukauteen iPhonea omistanut mutta täytyy taas hommata näiden puhelin kokeilujen jälkeen kun ei mikään tunnu miellyttävän softan puutteen takia.

Vastaa
iKnow (vahvistamaton)

7

@4 Ei todellakaan käytä, mutta olet oikeassa tuosta vapaaehtoisuudesta.

Vastaa
kikuu
kikuu

8

On muuten helev*tin ruma puhelin. Tähän asti ylivoimaisesti rumin mitä olen nähnyt. Sopisi ehkä jollekkin ufoille, mutta tuskin kukaan ihminen tuollaista haluaisi, vai?

Vastaa
kikuu
kikuu

9

@2 Hyvä idea. En minäkään käytä puhelimeni kameraa joten sekin voisi olla joku erikseen ladattava sovellus. Eivätkä kaikki velttämättä soita puhelimellaan, joten sekin voisi olla joku lisävaruste?
Voi luoja....

Vastaa
Ibanez90
Ibanez90

10

@9

Joissain puhelimissa puhelimien muistit on sen takia täynnä että ne on tungettu täyteen paskaa jota ei oikein saa pois sieltä niin olisi parempi että voisi itse päättää mitä siellä on niin ei olisi tämmöisiä ongelmia. Tuo nyt on vaan omaa vittumaisuuttasi että et edes tajunnut tuota mitä kirjoitin. onko mielestäsi kamera mahdollista ladata netistä? Tarkoitin tietysti sovelluksia. Voi luoja lukisit edes viestit ennen kuin kaikille vittuilet...

Vastaa
iKnow (vahvistamaton)

11

@10

Moni haluaa, että toiminnot ovat tiukasti integroitu käyttikseen vs. erillinen softa mikä pitää mahdollisesti erikseen käynnistää esim iPhonessa.

Esim skype. Mitä iloa siitä on jos se tarvii aina erikseen käynnistää kun sitä haluaa käyttää. Eipä ainakaan kenenkään tarvitse soittaa puhelimeen skypellä tavallisen soiton tapaan.

Vastaa