Uutta sivustolla

Tervetuloa takaisin!Edellisen käyntisi jälkeen Puhelinvertailuun on tullut .

Katso tapahtumat viime käyntisi jälkeen.

Nokia järjestääkin huomenna kaksi lehdistötilaisuutta

16
Matti Vähäkainu

Nokia järjestääkin huomenna kaksi lehdistötilaisuutta
Kerroimme maanantaina Nokian lehdistölle lähettämistä kutsuista, joissa ennakoitiin jotain mullistavia julkistuksia. Lontoossa järjestettävän Ovi-tapahtuman kutsuja oli lähetetty ilmeisesti lähinnä eurooppalaiselle medialle, mutta järjesteillä on tilaisuus myös rapakon toisella puolella.

Ainakin MobileCrunchin Greg Kumparak on saanut kutsun San Franciscossa järjestettävään tapahtumaan. Tälläkin kertaa kutsu jättää paljon arvailujen varaan, mutta teemana eivät ole maanantaiseen tapaan Ovi-palvelut. Kutsussa lukee ainoastaan "Join us to see what’s around the bend" eli vapaasti suomennettuna "Liittykää seuraamme katsomaan mitä on mutkan takana".
Puhelinvertailu.com tulee luonnollisesti seuraamaan tämänkin tapahtuman etenemistä. Nähtäväksi jää, onko kyseessä täysin identtinen tapahtuma, vai kenties erillinen julkistustilaisuus.

Kommentit (16)

keke (vahvistamaton)

1

Myös Berliinissä järjestetään lehdistötilaisuus. Siitä tosin oli vain maininta kauppalehdessä tai taloussanomissa.

Vastaa
Dollarinen (vahvistamaton)

4

Kaksi (vaiko kolme) tilaisuutta siis. Eli ei todellakaan ole laitejulkistuksia luvassa.

Vastaa
Chanandler (vahvistamaton)

6

@3 ja @5
ja see lausutaan niinkuin sea, eli meri, varmaan jotain vetisiä luureja tulossa :D

Vastaa
emagdnim
emagdnim

7

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Michelola:

Lainaus:

bend tarkoittaa myös taivuttamista. Morph??
http://www.nokia.com/about-nokia/research/demos/the-morph-concept


around tarkoittaa myös ympäri, varmaan jotain pallon muotoisia puhelimia tulossa????????????!1

ainiin ja "us" tarkoittaa myös United States, jotain jenkkimallisia puhelimia tulossa??!!!!!!!!

Hassunhauska kaveri olet. Olisiko sinulla antaa omaa arviota julkistuksista vai tyydytkö vain trollaamaan?

Vastaa
poppah
poppah

8

@7,

samaa tasoa oli sunkin kommenttis, et mee vaan sinne mutkan taakse takas.

Uutta kommaria on odotettu, uskoisin että aika olisi kypsä kansainvälisellekkin kiinnostukselle.

Vastaa
emagdnim
emagdnim

9

@8, kuha mietin, kun sekin on pyörinyt huhuissa nyt taas. Nokia on myöskin patentoinu siihen liittyviä asioita ihan lähiaikoina. Lisäksi ei olisi mitenkää mahdotonta, kun Nokia on kerran lähtenyt tällaiselle Applemaiselle linjalle, niin miksei sitten vihjailisi Applemaisesti viestissään. Siinä mun analyysit :D Puolivitsihän tuo veikkaukseni oli, mut pitää sitä jotain kovaa nyt odottaa. Kommaria ollaan todellaki odoteltu jo hyvän aikaa. Veikkaisin, ettei nämä tilaisuudet ole identtisiä ja uskoisin, että jonkin laitteenkin julkaisevat. Kysymysmerkki on vain se, että miten Nokia olisi pystynyt piilottelemaan hardware-julkistuksia.. ellei sitten nokiamaiseen tapaan luvata ensi kesälle myyntiä. Mutta, pianhan se nähdään.

Vastaa
Zap (vahvistamaton)

10

Oliskohan Kallasvuo saamassa potkut ja ehkä tämä nostaisi yhtiön kurssia?

Vastaa
cyka
cyka

16

@14 & 15
Nokian mukaan tukevia laitteita lisätään listalle lähiaikoina.

Kokeilin 5800:lla ja hienosti toimii.

Vastaa