Uutta sivustolla

Tervetuloa takaisin!Edellisen käyntisi jälkeen Puhelinvertailuun on tullut .

Katso tapahtumat viime käyntisi jälkeen.

HTC Desire HD:stä HD-laatuinen esittelyvideo

12
Teemu Laitila

HTC Desire HD:stä HD-laatuinen esittelyvideo
HTC julkaisi viime viikolla kaksi uutta puhelinmallia, Desire Z:n ja pääosin Euroopan sekä Aasian markkinoille tarkoitetun Desire HD:n.

Nyt HTC haluaa esitellä visioitaan Desire HD:n ja sen päivitetyn Sense UI:n käytöstä seitsemän ja puolen minuutin verran ja kerrata vielä kertaalleen kaikki aiemmin julkistetut ominaisuudet.
Sisältö on tavanomaisen miellyttävää HTC-laatua ja katsottavissa tietenkin HD-resoluutiolla.

Kommentit (12)

Tcav
Tcav

2

Ai vitsi, tuo kyllä tulisi heti taskuun, jos ei perus-Desireä olisi jo. Taidanpa hypätä näiden yli ja odotella vielä uudempia malleja.

Nämä HTC:n videot ovat kyllä hyvin toteutettuja ja englanti on hyvin puhuttua, joten suomalainenkin saa hyvin selvää.

Vastaa
Pekka-Tatte (vahvistamaton)

3

Pakko kyllä nostaa hattua HTC:n markkinointiosastolle. Ovat luomassa melko hienoa kuvaa, lähes yhtä "kliinistä" kuvaa kuin Applen PR-porukka.

Vastaa
J85
J85

5

@ 4. Aika samat fiilikset. Vieläkun vois napsia mukaan muutaman ominaisuuden N8:sta :D Aika hyvältä näyttää omiin silmiin, Desirestä olen kuullut aika paljon hyvää, saa nähdä sitten mihin tämä riittää.

Vastaa
LoBer
LoBer

6

Ai että haluan tuohon perusselaimeen pinch-off - välilehdet esiin toiminnon!

Nykyiseen tarvitaan 2 klikkausta :/

Mutta muuten Desire on aivan käsittämättömän hyvä luuri - ja varmasti on tätmäkin.

Vastaa
Aki_A
Aki_A

8

Onhan tossa toki paljon enemmän karkkia, kuin Nokiossa, mutta mitä noista et pysty tekemään Noksuilla? Toi tavaran jako telkkariin? Muuta?

Vastaa
hmm...... (vahvistamaton)

10

N8 ennakkotilauksessa, mutta viimeaikaiset uutisoinnut + tämänkaltaiset laitteet saavat miettimään pitäisikö koko tilaus perua. Yksi asia lisää mitä Nokialla ei saa tehtyä verrattuna tuohon tuleekin olemaan varmasti se, että tuon saa ostaa luvattuna päivänä, kun taas.. No eiköhän me kaikki tiedetään miten N8:n kanssa on käynyt. Asetema onkin kääntynyt lähinnä siihen, että nokian valttikortti, ilmainen navigointi on nyt menetetty.

Ok ok, ei N8 ja kumppaneitakaan (muut S^3 laitteet) pidä tuomita kokeilematta, ja jos nyt ei muuta, niin akkuhan niissä kestää mukavasti verrattuna tällaisiin..

Vastaa
antio (vahvistamaton)

11

Harmittaa kyllä kun tuli vielä applen kelkassa pysyttyä, saa nähdä seuraavan puhelimen kohdalla

Vastaa
_mikkis__ (vahvistamaton)

12

@11 Jos se harmittaa niin miksi et myy sitä pois? saat siitä vielä varmasti saman hinnan ku ostaessa, jos siis puhut nelosesta.


Ite oon täl hetkel skippaamassa iphone4 ja odottelen innolla wp7 pohjaisia luureja, ens kuussahan niitä tulee mm. htc:lta, näkee sitten mitä siellä o.

Vastaa