Uutta sivustolla

Tervetuloa takaisin!Edellisen käyntisi jälkeen Puhelinvertailuun on tullut .

Katso tapahtumat viime käyntisi jälkeen.

Tällä suunnitelmalla Windows Phonen on tarkoitus nousta ykköseksi

21
Manu Pitkänen

Tällä suunnitelmalla Windows Phonen on tarkoitus nousta ykköseksi
Windows Phone ei ole käyttäjämäärällä mitattuna kovin kummoinen älypuhelinalusta. Pienuus ei ole kuitenkaan este kasvamasta suuremmaksi, sillä kaikki ovat aina aloittaneet pohjalta.

WMPoweruserin julkaisema roadmap paljastaa millaisia suunnitelmia Microsoft on varannut mobiilikäyttöjärjestelmälleen. Sen perusteella ensi vuodeksi on tulossa kaksi isompaa päivitystä, mitä on jo ennakkoon osattu odottaakin.
Q2:lle eli huhti-kesäkuuksi Microsoft on kaavaillut Windows Phone Tangon julkistuksen. Tangossa on kyse, kuten aiemmin on osattu arvioida, alemman hintaluokan laitteille räätälöidystä ohjelmistosta (bisneskielellä: Products with the best prices).

Suurimmat panokset on kuitenkin lyöty loka-joulukuuksi valmistuvaan Apolloon, jonka odotetaan kantavan nimikettä Windows Phone 8. Siihen tullaan lisäämään yhteensopivuudet uusimpiin tekniikoihin. WP8:ssa spekuloidaan olevan tuki vähintään tuplaydinsuorittimille ja HD-näytöille. Business-käyttäjät tullaan ottamaan myös paremmin huomioon.

Kommentit (21)

SGS2!!ROCKS! (vahvistamaton)

1

Apollossa tuki TUPLAYDINSUORITTIMILLE Q2?!!... siinä vaiheessa SAMSUNG on jo NELIYDINSUORITTIMISSA..!! ;)

Vastaa
SGS2!!.. (vahvistamaton)

2

Tarkoitan SIIS tietenkin Q4!! Tuohonhan on lähes IKUISUUS!!.. ;)

Vastaa
SGS2, BETTER!!!. (vahvistamaton)

3

Samsungilla on "pullat paremmin uunissa" (Android 4.0,Bada 2.0,Tizen jne),mutta miten on Nokialla?. :/

Vastaa
Herrttua (vahvistamaton)

4

TÄLLÄ SUUNNITELMALLA!! HEL*ETIN AMPPARREIDEN KLIKKAUSHUO*AT!!

Vastaa
JuhaniJ (vahvistamaton)

6

Ihme vaahtoamista. Itse hankin toisen tai kolmannen pävityksen jälkeen. Osoittautunut hyväksi tietokoneidenkin kanssa (siis vähintään se ensimmäinen service pack). Helppokulkuisempi taival tuntuu olevan.

Vastaa
mcmopo
mcmopo

8

Voisi sanoa että noiden päivitysten tuleminen kestää liian kauan. Tuonhan takia Symbiankin rupesi kuolemaan kun ei pysynyt kehityksen perässä.

Vastaa
s730 (vahvistamaton)

10

Taitaa olla poikain suunnitelma vähän niikuin talon rakennus ilman piirustuksia.

Vastaa
JuhaniJ (vahvistamaton)

12

Eipä ollut maksettu. Karua todellisuutta työelämässä, jonka puitteissa tuli tuo kirjopitettua. Sama kyllä menee luureissa.
Aina kun vaihtaa puhelinta on uusi opettelu ko. vehkeen tavoille.
Nokiallakkaan ei oikein ole ollut linjaa näissä. Jospa sellainen saataisiin. (joka härveliin aina jotain käsittämättömiä ominaisuuksi ja jokapäiväiset tarpeet siroteltu aivan uusiksi)

Vastaa
user_org (vahvistamaton)

13

4@
>HEL*ETIN AMPPARREIDEN KLIKKAUSHUO*AT!!

Jep, missähän se otsikon lupaama uutinen on ?

Edes jutun lähteessä ei puhuttu aiheesta.

Vastaa
Ralle_ (vahvistamaton)

14

Jaaha, Microsoft on kilpailijoitaan noin vuoden myöhässä, mikä ei varmastikaan yllätä ketään. Tämä ei millään tavalla ainakaan lisää uskottavuutta heidän alustansa kohtaan.

Vastaa
jake se minäkin (vahvistamaton)

15

Saoja maksettuja (?) MS-"uutisia" toistamalla media (ja MS) saa lukijoiden mieliä muokattua haluamaansa suuntaan. ...niinkuin aikoinaan jo pc:issäkin moni vanha muuttui toimivaksi MS-uudistukseksi. Esim "moniajosta" tuli moniajoa ...käyttöliittymästä graafinen käyttöjärjestelmä... (dos/win95), jne.
Sen lauluja laulat, jonka kakkua syöt...

Vastaa
askoj
askoj

17

Siinähän räpläätte kiinalaisianne ( on se tokia osin Nokiakin ),
ajatte Huihailla jos kortti löytyy ja 100 tuumanen LG se vasta kova peli onkin rallatella taistelupelejä. He, onhan tässä maailmassa jotain muutakin kuin puhelin. Muutakin voi näpelöidä, vaikka sitä emäntää tai isäntää. Hyvää Uutta Vuotta vaan kaikille nörteille ja muillekin.

Vastaa
teeeemu (vahvistamaton)

18

Tuollaiset otsikot ovat pelkkää Amppareiden klikkaushuorausta, kuten yllä todettiin.

Lisäksi artikkelin kirjoittaja voisi käyttää sen verran lähdekritiikkiä, että tietäisi että Mango julkaistiin jo Q3. Kuva väittää että Q4, kyseessä on siis vuoden takainen roadmap.

Vastaa
dalvik (vahvistamaton)

20

Eiköhän nuo java-pohjaiset androidit saada tehossa päihitettyä viimeistään kahdella corella.

Vastaa
djtob
djtob

21

@18. Vahvistan samaa, että kyseessä on vuoden vanha roadmap. Koska siitä saatiin tietoa, että se on päivitetty toukokuulle 2011. Eikä tiedot enää pidä paikkaansa.

Vastaa