1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Galaxy S3 4G FM-radio

Viestiketju Android -osiossa. Ketjun avasi xbkrypt0n 24.06.2013.

  1. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Onkohan tuohon Samsungin Galaxy S3 4G (i9305) olemassa mitään USB- tai Bluetooth-palikkaa millä saisi FM-radion toimimaan? Näyttäisi olevan poistettu radio tuosta vähän uudemmasta LTE 4G mallista.
     
  2. Datanen

    Datanen Guest

    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Ainakin nettiradion saa siihen ja sen kautta voi kuunnella paremmalla laadulla monia suomalaisia kanavia.
     
  3. Phanatic

    Phanatic Member

    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    13
    Taitaa käydä niin hassusti, ettei löydy;)
     
  4. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Nettiradio oli tosiaan mielessä jo kysymystä laatiessa, mutta toimivatko kaikki jollain softalla x vai pitääkö olla eri softat eri asemille? PC puolella on vaikeutettu aika rankasti joidenkin suomalaisten radiokanavien striimausta.
     
  5. apek

    apek Regular member

    Viestejä:
    567
    Kiitokset:
    46
    Pisteet:
    38
    Esim. Tunein voisi olla toimiva ratkaisu? Rekisteröityy, niin voi tehdä suosikkilistoja.
    https://play.google.com/store/apps/details?id=tunein.player&feature=search_result

    Löytyy suomalaisia kanavia.
    http://tunein.com/search/?query=finland
     
  6. Peku

    Peku Active member

    Viestejä:
    1,398
    Kiitokset:
    76
    Pisteet:
    58
    Kannattas kattoa tuota android sovellukset ketjua. ;) TuneIn Radio lienee yksi jolla suurimman osan/kaikki suomalaiset kanavat löytyy. FM-radio olis siitä parempi että söis akkua vähempi.

    Edittiä: Apekki ehtiki jo.
     
  7. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Kyseinen ketju on aika turha. Wall-of-textiä ei jaksa kukaan lukea eikä sellaiseen oikein auta ketään eikä mitään listata ihan randomilla softia, olkoon ne sitten kuinka hyviä tahansa. TuneIn vaikuttaa kuitenkin ihan hyvältä.
     
  8. Datanen

    Datanen Guest

    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Ja se onkin hyvä. Itse olen käyttänyt sitä vuoden ja olen ollut tyytyväinen.
     
  9. JoniS

    JoniS Active member

    Viestejä:
    2,951
    Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    Itse käytän tunein radio päivittäin myös
     

Jaa tämä sivu