Niin, eli kesän aikana pitäisi tulla ko. päivityspaketti jakoon. Joko jollakulla on kokemuksia ko. päivityksestä, eli kannattaako latailla ja mitä hyviä / huonoja puolia puhelimeen tulee päivittämisen myötä? Ainakin se Smart Cam -tulee paketin mukana + kellon näyttäminen näytönsäästötilassa.
Omaan Nokia Lumia 810 puhelimeen odotan ns. Meego päivitystä eli kaksoisnapautuksella herättäminen sekä Pimeän näytön kello. Ei vieläkään tullut. Kokemuksia tarkemmin saat Windowsin työntekijöiltä mutta kun sitä ei vielä ole tullut niin käyttäjäarvioita ei vielä ole saatavilla. >Mutta kerron tarkemmin kun tuo ilmestyy.
Itseänikin kiinnostaisi WP8:n tulevat uudistukset. Eikös tässä seuraavassa päivityksessä pitänyt tulla jonkinlainen notifications tiili tms?
Muron keskustelu foorumilla, yhdellä on ulkomailta tilattu lumia 925, jossa on ainakin osa noista Amber ominaisuuksista http://murobbs.plaza.fi/taskumuro-p...iililaitteet/1007156-nokia-lumia-925-a-8.html Tos on linkki jos jotakuta kiinnostaa
Amberiinhan pitäisi tulla varmuudella ainakin tuki FM -radiolle kaikkiin muihin WP8-Lumioihin paitsi 620:een (jossa ei ole piiriä). Notification area Symbian Bellen/Androidin tyyliin on ilmeisesti myös lähes varma.
vai vielä Symbian kehitys hidasta? Mikkihiirijäbät kooda puolta hitaammin Wintoosaa (/¤"&/%#¤(/ <sensored>
Tuo FM-Radio -tuki on kyllä todella jees, kun siihen kerta piiri on (mikähän on maksanut ettei sitä ole saatu aiemmin käyttikseen?). Mutta mielestäni ei kyllä vielä tässä Amberissa pitäisi tulla ilmoituskeskusta? Eikös se tule vasta seuraavassa isommassa WP-päivityksessä (luultavasti)? On kyllä sanottava ettei mikkiksen pojilla tunnu mikään kiire olevan kehittää käyttistään, mikä kyllä harmittaa.
Saman käsityksen olen saanut että ilmoituskeskus tulisi vasta niin sanotussa blue päivityksessä loppuvuodesta tai ens vuoden alussa. Toivotaan tietenkin että tulisi jo nyt. Kehitys vauhti ei tosiaan päätä huimaa. Taitaa olla aika pieni porukka, joka wp:tä tekee tai sitten todella laiska ja päättämätön.
WP9 tulee myös nykyisille WP8 laitteille! Jes! Toiveeni toteutui Toivottavasti tuo niitä kuuluisia parannuksia tai ominaisuuksia... http://www.intomobile.com/2013/02/2...devices-upgradeable-windows-phone-9-released/
Kuulin huhun ettei kyseinen kiinalainen ole todellakaan laiska, vaan tekee töitä 10-12h/päivä ja 6pv/viikko Antakaa nuoren miehen koodata rauhassa!
Itse en ymmärrä tuota ilmoituskeskuksen tarvetta. IPadilläkin vihaan ilmoituksia, jotka sinne tulevat ja olenkin ottanut kaikki ilmoitukset pois käytöstä. Mielestäni WP:ssä ilmoituskeskuksen virkaa hoitaa live tilet, joihin tulee tieto uusimmista uutisista, säästä, Fb- ja Twitter-ilmoituksista jne.
Ilmoituskeskus kuitenkin tarjoaisi nopeamman pääsyn ilmoituksiin, kun olet esim jossain sovelluksessa etkä halua käydä aloitusnäkymässä. Eri asia on kuinka hyvin mikkisofta keskuksen tekee.
Itse ainakin toivoisin, että ilmoituskeskus tehtäisiin jollakin uudella, erilaisella tavalla, joka poikkeaisi vanhasta kaavasta.
Näyttää nyt siltä, että Amber-päivitys saapuu elokuussa. Näin on ilmeisesti Nokia Espanjan Twitter-tilillä kerrottu. http://www.mobiiliblogi.com/2013/07/01/amber-paivitys-toisen-sukupolven-lumioille-saapuu-elokuussa/
Luitko varmasti linkkaamani uutisen. Kerrottu aikataulu on ilmeisesti kansainvälinen. Ei sen suhteen mitään jaottelua ole ilmeisesti tehty. Toivottavasti ei käy kuitenkaan saman lailla kuten WP7.8:n suhteen, että käyttis tulee periaatteessa ladattavaksi tammikuun lopussa, mutta suurinosa saa sen vasta maaliskuussa ongelmien vuoksi. Itse olin sen suhteen onnekas, sillä sain sen heti kun sitä alettiin jakaa.
Kirjoitin vissiin vähän epäselvästi, mutta tarkoitin juuri sitä että muutama saa heti ja loput joskus myöhemmin. Ite sain 7.8 päivityksen kaks kuukautta jakelun alkamisesta, siinä syy pessimistisyyteen.
Ei niitä ole järkeä eikä niitä tulla jakamaan kaikille yhdellä kertaa. Portaittain niitä tulee hyvin suurella todennäköisyydellä. Kärsivällisyyttä, kärsivällisyyttä