1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung Galaxy S4 lisätarvikkeet?

Viestiketju Android -osiossa. Ketjun avasi dRD 15.06.2013.

  1. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Tyttärellä tuollainen nyt käytössä ja todennut, että ainakin suojakotelo on melkein pakko hommata, se takakansi on aika huteran oloinen.

    Mitäs tuohon muuta pitäisi hankkia? Samsung on ainakin itse tuonut aika levottoman listan kaikkea virallista sälää -- 700 euron puhelimelleen -- myyntiin jo nyt :)
     
  2. kerbo

    kerbo Regular member

    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Itsellä oli S4:ssa Spigenin Neo Hybrid suojakuori valkoisella bumperilla. Näyttää ja tuntuu hyvältä. Itseasiassa se jäi minulle turhaksi, koska vaihdoin htc oneen. Saa ostaa jos haluaa ;-)
     
  3. Peku

    Peku Active member

    Viestejä:
    1,398
    Kiitokset:
    76
    Pisteet:
    58
  4. squi

    squi Member

    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    13
    Itse asiassa se takakuoren huteruus on hyvä asia, kestää paremmin iskuja :) Toisaalta taas suojakuori kyllä suojaa osittain myös näyttöä eli onhan siitä toki hyötyä.
     
  5. chococo

    chococo Member

    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hankin omaan SGS4:eeni suojakuoret Brittien Amazonista, amazon.co.uk. Viidellä punnalla löytyi ihan siisti ja tukevan oloinen kotelo. Kyseisessä sivustossa on tosi isot valikoimat kännyjen lisävarusteita. Suomalaisissa nettikaupoissa näkyi olevan moninkertaiset hinnat... Onhan noita kauppoja paljon muitakin, kannattaa vertailla.
     
  6. pikkuharold

    pikkuharold Member

    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tyttärellä SGS4 ja hommasin siihen kaupasta samalla S Veiw Coverin. Samsungin oma juttu. Telefooni tuntuu tukevalta ja käytössä hyvä. Tietysti joissakin voin harkita tarvikkeita, mutta mielestäni nuo runkoon liittyvät osat on hyvä olla tyyppimerkiltään omat, eli ei tarvikkeita. Tietysti on hintava, mutta toimii 100 %. Lähdössä Turkkiin ja katselen tietysti, mitä sieltä löytynee telefooniin ja millä hinnalla.

    Kannattaa tietysti itse harkita, mitä ostaa puhelimeen ja kuinka kauan puhelin on käytössä. Samalla voipi tarkastella, josko lisätarvikkeet toimivat muissa talouden puhelimissa. Niin olen vähän ajatellut noissa lisätarvikeostoksissa.
     
  7. ezcola

    ezcola Member

    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    13
    Suojakuoria S4:lle on saatavilla pilvin pimein. Laatu ja tarkoitus vaihtelee todella paljon. Kannattaa miettiä suojakuoren valinta oman käytön mukaan.
     
    Ketola kiitti tästä.

Jaa tämä sivu