Tyttärellä tuollainen nyt käytössä ja todennut, että ainakin suojakotelo on melkein pakko hommata, se takakansi on aika huteran oloinen. Mitäs tuohon muuta pitäisi hankkia? Samsung on ainakin itse tuonut aika levottoman listan kaikkea virallista sälää -- 700 euron puhelimelleen -- myyntiin jo nyt
Itsellä oli S4:ssa Spigenin Neo Hybrid suojakuori valkoisella bumperilla. Näyttää ja tuntuu hyvältä. Itseasiassa se jäi minulle turhaksi, koska vaihdoin htc oneen. Saa ostaa jos haluaa ;-)
Langaton lataus ei liene tuossa vehkeessä vakiona? http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...-Samsung-Galaxy-S4-i9500-i9505-Qi-vastaanotin Vastaavan läpyskän saa mm. aliexpressistä 10€ hintaan mutta kännykän ollessa nuin kallis, ei liene merkitystä osteleeko lisähilppeet suomesta vai ulkomailta Pelkällä vastaanottimellahan ei vielä mitään tee. Tarvii Qi latausalustan. http://www.verkkokauppa.com/fi/product/27561/dkvng/Samsung-langaton-latausalusta-valkoinen
Itse asiassa se takakuoren huteruus on hyvä asia, kestää paremmin iskuja Toisaalta taas suojakuori kyllä suojaa osittain myös näyttöä eli onhan siitä toki hyötyä.
Hankin omaan SGS4:eeni suojakuoret Brittien Amazonista, amazon.co.uk. Viidellä punnalla löytyi ihan siisti ja tukevan oloinen kotelo. Kyseisessä sivustossa on tosi isot valikoimat kännyjen lisävarusteita. Suomalaisissa nettikaupoissa näkyi olevan moninkertaiset hinnat... Onhan noita kauppoja paljon muitakin, kannattaa vertailla.
Tyttärellä SGS4 ja hommasin siihen kaupasta samalla S Veiw Coverin. Samsungin oma juttu. Telefooni tuntuu tukevalta ja käytössä hyvä. Tietysti joissakin voin harkita tarvikkeita, mutta mielestäni nuo runkoon liittyvät osat on hyvä olla tyyppimerkiltään omat, eli ei tarvikkeita. Tietysti on hintava, mutta toimii 100 %. Lähdössä Turkkiin ja katselen tietysti, mitä sieltä löytynee telefooniin ja millä hinnalla. Kannattaa tietysti itse harkita, mitä ostaa puhelimeen ja kuinka kauan puhelin on käytössä. Samalla voipi tarkastella, josko lisätarvikkeet toimivat muissa talouden puhelimissa. Niin olen vähän ajatellut noissa lisätarvikeostoksissa.
Suojakuoria S4:lle on saatavilla pilvin pimein. Laatu ja tarkoitus vaihtelee todella paljon. Kannattaa miettiä suojakuoren valinta oman käytön mukaan. Simppeleistä ja ohuista suojakuorista esim. tämä Belkinin peruslärpäke tuntuu olevan varsin pätevä (ei melkein huomaa että puhelimen päällä on mitään ylimääräistä). Keskitason suojausta haluavalle esim. Spiegenin SlimArmor on ollut varsin kehuttu valinta. (Tämä tulossa itselle Amazon.co.uk:sta) Järeää suojausta varten on joko OtterBox (Commuter tai Defender) tai sitten CaseMate ToughExtreme).