En ole huomannut, onko puhelinvertailu.com (tai mikään muukaan media) uutisoinut tästä, mutta viikonloppuna huomasin, että ainakin Lumia 930, Lumia 830 ja Lumia 735 malleihin on tullut saataville virallinen Win10 päivitys, jos joku on sitä odottanut itselleen.. Puhelimeen pitää asentaa kaupasta sovellus nimellä "Versiopäivitysneuvoja" (tai voi löytyä nimellä Upgrade advisor), joka tarkistaa puhelimen soveltuvuuden win10:lle ja sen jälkeen lataa päivityksen. Itse tein viikonloppuna noihin mainitsemiini puhelimiin tuon päivityksen ja jokaisessa kesti noin 1-2h (en seurannut kelloa, kun tein samalla muuta), joten kannattaa kytkeä puhelin samalla laturiin. Ja tätä ei kannata sotkea siihen "Windows Insider" beta-versioon, joka itselläni oli ainakin erittäin buginen.
Lisäys edelliseen, että olihan tuo tavallaan jo uutisoitu maaliskuun puolivälissä (puhelinvertailu.com), mutta silloin ei ainakaan minulle sitä päivitystä ollut saatavilla - en siis tiedä, kauanko tuo on ollut tarjolla suomessa, mutta nyt ainakin siis saa jo.
Jus tarkastin, mutta puhelin Nokian930 ei ole kelvollinen versio päivitykseen! "Puhelimesi ei täytä windows 10:n järjestelmävaatimuksia"! Siis täysin tuulesta temmattu juttu!!! Lisäys edelliseen, että olihan tuo tavallaan jo uutisoitu maaliskuun puolivälissä (puhelinvertailu.com), mutta silloin ei ainakaan minulle sitä päivitystä ollut saatavilla!