1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kohtuuhintainen puhelin hyvällä kameralla

Viestiketju Uuden puhelimen valitseminen -osiossa. Ketjun avasi sinipil 10.01.2016.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. sinipil

    sinipil Newbie

    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Hei,

    päätin nyt postata kysymyksen tänne kun tästä puhelimen valitsemisesta on tullut ikuisuuskysymys, eikä tässä nyt ole järkeä yhden puhelimen takia kuluttaa enempää kallisarvoista aikaa näiden puhelinten vertailuun.

    Eli jos joku osaisi vihjata mikähän olisi hyvä valinta puhelimeksi, joka olisi mieluusti alle 400e (?) ja tärkeimpiä ominaisuuksia on mahdollisimman hyvä kamera keskihintaiseen luokkaan. Haluaisin mieluusti kämmeneen sopivan puhelimen, mikä on sitten koitunut ongelmaksi tässä valinnassa.

    Olen harkinnut Sony Xperia Z3 Compactia, koska sen koko on hyvä, mutta ilmeisesti kamera ei sitten olekaan. Jos taas luopuisin tuosta pienen koon havittelusta niin Honor 7 saisi nyt alennusten aikaan ihan hyvään hintaan. En tiedä onko pöhköä ostaa tuommoisia melko vanhoja puhelimia niinkuin Honor 6 sitten jos hiukan enemmällä rahalla saa sitten ehkä jo paljon paremman eli 7. OnePlus Onia olen myös katsellut kun täältä saisi näin halvalla (http://www.e-ville.com/fi/3148-alypuhelimet/14124-oneplus-one.html) mutta siinäkin ilmeisesti kamera on sitten huonohko!

    Onko hyvä kamera ja pieni koko ihan mahdotonta yhdistää? Pari vuotta olen käyttänyt Samsung Galaxy S4 ja sen kamera on ollut ihan ok, joten en tiedä onko näiden arvostelujen "huono" kamera sitten kuitenkin ihan kelpo. Apua.
     
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu