1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tupla SIM puhelimet

Viestiketju Muut puhelimet -osiossa. Ketjun avasi rnoynet 02.09.2013.

  1. rnoynet

    rnoynet Member

    Viestejä:
    30
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    18
    Gigantista ei saa Tupla SIM Nokialaisia. Mistä niitä saisi Suomesta, vai pitääkö tilata Intiasta?
     
  2. WWTV

    WWTV Regular member

    Viestejä:
    312
    Kiitokset:
    57
    Pisteet:
    38
    Ei taida Suomesta saada. Eivät varmaan olla kauppojen suosiossa, koska yhdessä puhelimessa voisi olla sekä työ että siviili luuri. Eli vähentäisi luurien muuntiä. Sinänsä sääli että niitä ei täällä myydä.
     
    rnoynet kiitti tästä.
  3. Peku

    Peku Active member

    Viestejä:
    1,398
    Kiitokset:
    76
    Pisteet:
    58
    Kannattaa ottaa huomioon että suuressa osassa nuista dual sim luureista ei sim kortit toimi yhtäaikaisesti. Eli toisen ollessa aktiivinen toinen ei toimi, toiseen numeroon ei puhelut pirise.

    Intiasta tilatessa tuskin saa kännykkää josta löytyisi 900MHz 3g, eli 3g toimii ainoastaan 2100MHz taajuudella (jos ne intiassa tätä käyttää?) ts. 3g toimii pääasiassa taajamassa.
     
    rnoynet kiitti tästä.
  4. rnoynet

    rnoynet Member

    Viestejä:
    30
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    18
    Niin, sääli on! Olisi kiva, että saisi MS-Nokialtakin tupla SIM luureja Suomesta, kaikilla taajuuksilla. Itseasiassa triple SIM -laite olisi ideaali minulle.
     
  5. kayel46

    kayel46 Newbie

    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Tiedoksi: tilasin triple SIM kännykän U9503 Laplandtechnology-firmalta Hong Kongista n. 130€ sisältäen DHL-kuljetuksen.
     
  6. WWTV

    WWTV Regular member

    Viestejä:
    312
    Kiitokset:
    57
    Pisteet:
    38
    Laitappa sitten viestiä kuinka toimii täällä
     
  7. Peku

    Peku Active member

    Viestejä:
    1,398
    Kiitokset:
    76
    Pisteet:
    58
    900MHz 3G tuosta(kin) puuttuu. Alvit luultavasti pitää maksaa kun valitsit toimitustavaksi DHL:llän. Tosin tällä hetkellä China, Hongkong tai Singapore postilla ei litium akulliset laitteet liiku, palaavat bumerangina takaisin myyjälle...
     
  8. kayel46

    kayel46 Newbie

    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Joo, ostin 2 kuukautta sitten sieltä tuplasim Lenovo A660n ja maksoin 25€ alvia DHL:lle. OK, ei siinä mitään, toiminut hienosti. Kuten "rnoynet"ille, minulle on tärkeintä saada työ- ja yksityisnumerot samaan laitteeseen.
    Saa nyt sitten nähdä mitä tapahtuu? On ainakin lähtenyt HK:sta, palataan.
     
  9. rnoynet

    rnoynet Member

    Viestejä:
    30
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    18
    Tuo on kiinnostava: Onko tullut jo perille? Kiinnostaa kovasti, miten se toimii sinulla!
     
  10. rnoynet

    rnoynet Member

    Viestejä:
    30
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    18
    Minä taas ostin matkalla ollessa 100 eurolla aivan Samsung Galaxy S4:n näköisen uuden puhelimen, mutta siinä on kaksi SIM paikkaa, jotka molemmat aktiivisena samanaikaisesti. Ominaisuudet oikeaan Samsungiin verraten ovat paljon huonommat tietysti, mm. siinä ei ole kuin wifi ja neljä kpl 2G taajuuksia, akku tosin kestää hyvin. Riittää, että puhelut pääsevät perille kolmeen numeroon, tähän kaksi numeroa ja nokialaiseeni yksi. Mutta edelleen kaksi puhelinta räpelöitävänä.
    Ihanneluuri olisi esim. Nokian 1520 kolmella SIM:illä ja akulla, joka kestäisi esim. GPS:n käyttöä tai surfailua koko päivän siis sanotaan nyt 20 tuntia näyttö päällä. Olis varmaan aika hinnakas! :-(
    Saahan sitä kai haaveilla!?
     
  11. kayel46

    kayel46 Newbie

    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    U9503 tuli perille, ei jäänyt jumiin mihinkään, mutta olen työmatkalla tämän viikon ja pääsen vasta viikonloppuna testaamaan...kerron sitten
     
  12. R3DgRu

    R3DgRu Regular member

    Viestejä:
    385
    Kiitokset:
    52
    Pisteet:
    38
  13. kayel46

    kayel46 Newbie

    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Sorry, että kesti, otin vasta eilen käyttöön U9503n. Hyvin toimii 3:lla simillä, iso akku 2800mAh, ei vielä paljon kokemusta, mutta ei yllätyksiä. ALVin maksoin 35€, koko lysti siis 200€. Vielä ei kaduta...;)
     
  14. rnoynet

    rnoynet Member

    Viestejä:
    30
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    18
    Viimeksi muokattu: 28.11.2013
  15. kayel46

    kayel46 Newbie

    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Moikka,

    joo, just tuo. Minulla on yksi nettisimi, toinen ilman nettiä ja kolmas mikrosimi, jossa puhelin toimii. En siis oikeasti tiedä toimisiko netti muissa sim-paikoissa. Joissakin mainoksissa tosin specsit on ihan mitä sattuu...

    Olen vielä ihan tyytyväinen, saas nähdä?
     
  16. WWTV

    WWTV Regular member

    Viestejä:
    312
    Kiitokset:
    57
    Pisteet:
    38
  17. HNU

    HNU Member

    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on Sony Xperia Tipo Dual sim, jota myy mm. Verkkokauppa. Jos haluaa laadukkaamman dual-sim puhelimen niitä on iso valikoima Viruhotellin Elisassa. Suomesta ei löydy.

    t. Hanu
     
  18. rnoynet

    rnoynet Member

    Viestejä:
    30
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    18
  19. meamusta

    meamusta Member

    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi,

    Oletko yhä edelleen tyytyväinen puhelimeen. Itse pohdin että saako puhelimessa mykistettyä sim kortteja erikseen? Eli esimerkisi että sim kortti 1 ottaa puheluita vastaan myös iltaisin, mutta 2 ja 3 vain päivisin (muutoin olisi äänettömänä tai vastaajalla tai jotain muuta)? Vai osaako jokin android sovellus käskyttää puhelinta tällä tavalla, esim Tasker?
     
  20. WWTV

    WWTV Regular member

    Viestejä:
    312
    Kiitokset:
    57
    Pisteet:
    38
    Nokian android luurithan tulevat vissiin kahdella sim paikalla, mutta ei ole varmaa tulevatko koskaan Suomen markkinoille. Euroopastahan niitä saa varmaan tilattua tännekkin, jos jotakuta kiinnostaa.
     

Jaa tämä sivu