1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Parhaat android sovellukset

Viestiketju Android -osiossa. Ketjun avasi Peku 17.06.2013.

  1. Datanen

    Datanen Guest

    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
  2. JoniS

    JoniS Active member

    Viestejä:
    2,951
    Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    Ihan toimiva softa muttei yllä sen rootin vaativien "veljien" tasolle.
     
  3. apek

    apek Regular member

    Viestejä:
    567
    Kiitokset:
    46
    Pisteet:
    38
    Niin tuo ilman roottia toimiva käsittääkseni estää mainokset selaimista, kun taas nämä rootin vaativat estävät mainokset kaikista sovelluksista.
     
  4. R3DgRu

    R3DgRu Regular member

    Viestejä:
    385
    Kiitokset:
    52
    Pisteet:
    38
    FolderMount
    Jos on rootattu laite, niin saa sovellukset muistikortille. Esim. Minun Note kakkosessa toimii.
     
  5. verovanki

    verovanki Regular member

    Viestejä:
    594
    Kiitokset:
    86
    Pisteet:
    38
    Taskulamppu, vesivaaka, a-text tv,autocad360, ilmatieteenlaitoksen,cam scanner,GPS speed k.
     
  6. R3DgRu

    R3DgRu Regular member

    Viestejä:
    385
    Kiitokset:
    52
    Pisteet:
    38
    Jos halajaapi äänenlaadullisesti Androidin parasta musiikkisoitinta niin tästä lähtee: http://neutronmp.com
     
    Ketola kiitti tästä.
  7. johannes36

    johannes36 Member

    Viestejä:
    30
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nyt löyty sellanen mainosten poistaja,ettei paremmasta väliä. MinMin Guard. Paitsi että estää mainokset,ei jätä näytölle tyhjää mainoksille varattua tilaa...näyttö siis täyttyy mainiosti laitteen taustalla. Vaatii tietysti Xposed Installerin.
     
  8. Legitti

    Legitti Active member

    Viestejä:
    1,176
    Kiitokset:
    58
    Pisteet:
    78
    MX Player on hyvä videoiden toistoon :D Sit on kaikkee mobiilipankkia ja muuta.
     
  9. R3DgRu

    R3DgRu Regular member

    Viestejä:
    385
    Kiitokset:
    52
    Pisteet:
    38
    Mikähän tässä nyt mättää kun minulla tuo ei poista yhtäkään mainosta. Asensin xposedilla yms. mutta ei vaan toimi. :/
     
  10. JoniS

    JoniS Active member

    Viestejä:
    2,951
    Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    Buuttasitko puhelimen moduulin latauksen jälkeen? Muistaakseni lähes kaikki moduulit vaatii sen.
     
  11. Pihlis12

    Pihlis12 Active member

    Viestejä:
    1,312
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Dropbox, Pocket, Colornote, WhatsApp, Oandan valuuttamuunnin, Anrdopas, Taksimobi, Kotikokki noilla menee.
     
    Viimeksi muokattu: 21.01.2014
  12. R3DgRu

    R3DgRu Regular member

    Viestejä:
    385
    Kiitokset:
    52
    Pisteet:
    38
    Kyllä buuttasin. Sovellus löytyy puhelimesta ja sitä voi käyttää, mutta mainoksia en saa pois.
     
  13. Piina

    Piina Newbie

    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Mun mielestä Photo Editor by Aviary http://www.aviary.com/ ja Mobiililuottokortti Onsun https://www.onsun.fi/ on parhaimpia. Onsun varsinkin on vielä jopa suomalainen. Lisäksi oon käyttäny näin uuden vuoden kunniaks sitä ruokapäiväkirja appia, joka kans on ollut tosi hyvä. Nimeä en just nyt muista.
     
  14. Ketola

    Ketola Turned ninja Ylläpitäjä

    Viestejä:
    1,233
    Kiitokset:
    102
    Pisteet:
    78
  15. R3DgRu

    R3DgRu Regular member

    Viestejä:
    385
    Kiitokset:
    52
    Pisteet:
    38
    Lisää hyviä sovelluksia; Google haku ja google now. Olin joku tovi sitten hakenut netistä jotain urheiluun liittyvää. Tänään kurkkasin now: ta ja se kertoi ystävällisesti tämän päivän olympialaisten kisohjelman. Tämä jos mikä lämmittää penkkiurheilijan sydäntä. :)
     
  16. Ketola

    Ketola Turned ninja Ylläpitäjä

    Viestejä:
    1,233
    Kiitokset:
    102
    Pisteet:
    78
    Google Now on ajoittain pelottavankin hyvä. Vaikka Android on vain tabletissa, osaa now ehdotella todella usein sopivia reittejä ym. osuvia vinkkejä.
     
  17. R3DgRu

    R3DgRu Regular member

    Viestejä:
    385
    Kiitokset:
    52
    Pisteet:
    38
    Nojoo :) Tosiaankin pelaa sangen mallikkaasti.
     
  18. Datanen

    Datanen Guest

    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Molemmat ovat olleet itselleni melko turhia. Kun aukaisee selaimen niin osoitepalkkiin voi suoraan kirjoittaa hakusanan.
     
  19. Peku

    Peku Active member

    Viestejä:
    1,398
    Kiitokset:
    76
    Pisteet:
    58
    Tarkkailehan kuinka paljon enemmän kännykkä ryystää akkua tuolla Google Now:lla. ;)
     
  20. R3DgRu

    R3DgRu Regular member

    Viestejä:
    385
    Kiitokset:
    52
    Pisteet:
    38
    En käytä sijaintiin perustuvia kortteja eli GPS ei ole päällä. Akku kestää hyvin. Kokonaan ilman Now: ta en ole kokeillut, mutta veikkaisin, että akkukeston ongelmat löytyy mulla muualta. Tässä ROM: ssa on jotain häikkää tällä hetkellä tuolla saralla. Viikko sitten sain akkukestoksi 14 tuntia josta näyttö oli päällä mielettömät 7 tuntia - yleensä minulla 2-4 tuntia. Nyt en ole muuttanut mielestäni mitään oleellista ja päästään näytön päälläolo -ajoissa hikiseen 3 tuntiin. Kiusallisia tämmöset ongelmat kun ei voi olla hajuakaan, että mistä tuo johtuu. :(
     

Jaa tämä sivu