1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Galaxy S3 (4G) normaali käytös?

Viestiketju Android -osiossa. Ketjun avasi xbkrypt0n 06.07.2013.

  1. Tarez

    Tarez Regular member

    Viestejä:
    223
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Joo, tein itsekkin tuon tehdasasetus palautuksen kolmisen päivää sitten. Kyllä mun S3:nen alkoi pitää virtansa vanhaan malliin :).
    Suosittelen lämpimästi toimenpidettä kaikille, jotka pähkäilevät saman ongelman kanssa.

    Kiitokset Lauzille hyvistä varmuuskopio ohjeista, kaikki sovellukset ja pelitkin asentuivat takasin luuriin.

    Tekstarit poistuivat ilmeisesti bittiavaruuteen, muttei sekään haittaa, kun mulla on tämä luuri ollut vasta vähän aikaa.
     
    Viimeksi muokattu: 04.02.2014
  2. Datanen

    Datanen Guest

    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Juu akunkesto näyttää tosiaan parantuneen ainakin jonkinverran.
     
  3. Maryducks

    Maryducks Newbie

    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Mitä mieltä ootte, kannattako ostaa tuota SG S3 4G:tä? Vanha luuri prakailee siihen malliin, että on uuden hankinnan paikka ja oon tosta jonkun verran koittanu googlailla tietoo. Mistään en kuitenkaan oo löytäny kommenttia laitteen käyttöiästä. Vähän nirso olen ostamaan kännyköitä nykyään, ko hintaa kyllä löytyy, mutta käyttöikää ja kestävyyttä ei.
    Onko jollakulla siis mahdollisesti ollut kyseinen kännykkä jo useamman vuoden käytössä tai oletteko kuuleet kommenttia iästä? Ja muutenkin tosiaan, kertokaahan kannattaako investoida tähän.
     

Jaa tämä sivu