1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kysymys LG G3

Viestiketju Android -osiossa. Ketjun avasi TP80 29.11.2014.

  1. TP80

    TP80 Member

    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mitä mieltä ootte, kannattaako enää ostaa LG:n G3:sta? Mulla on tällä hetkellä Note 3, se on vuoden vanha ja toimii kyl, mutta alan olla jo kyllästyny siihen. Enkä aio hommata Note 4 tai S5:ta. Ajattelin vain tuosta G3:sta, että sehän on ilmestyny jo aikaa sitten verrattuna muihin kärkimalleihin.
     
  2. TP80

    TP80 Member

    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oon kyl miettiny Iphone 6 plussaa, mut siinä pelottaa se #bendgate varsinki, ku yleensä pidän puhelinta housun taskussa.
     
  3. Kuveerty

    Kuveerty Member

    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    18
    Enpä usko että "Bendgate" on jotain mitä niinkään tarvitsee pelätä. Jos se olisi oikeasti yleistä niin eiköhän siitä olisi isompi hälinä ja joko Apple tai edes joku jälleenmyyjä olisi tehnyt asiassa liikehdintää. Nyt tietenkin sama juttu mikä muillakin ison hypetyksen julkaisuilla; heti kun joillain puhelimilla miljoonista on tapahtunut jotain huonoa, pitää siitä tehdä iso juttu. SGS5 kameraongelmat ja SGS4 käytettävissä oleva tila, iP6 taipuminen, iP5 valovuodot, L920 valovuodot ja "kaatumatauti" jne jne
     
    TP80 kiitti tästä.
  4. cedi

    cedi Member

    Viestejä:
    64
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    18
    Itse asiassa G3 ilmestyi aika paljon myöhemmin kuin muut "huiput". Itse hommasin viikko sitten ko. puhelimen ja olen ollut täysin tyytyväinen. Hinta laatu suhde erinomainen. 450€ maksoin kannykani.com verkkokaupasta. 3 päivässä tuli puhelin perille.
     
    TP80 kiitti tästä.
  5. TP80

    TP80 Member

    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onks muuten tietoo et onko toi G3 saanu lollipop päivityksen, tai koska se on tulossa?
     
  6. cedi

    cedi Member

    Viestejä:
    64
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    18
    Ei ole vielä tullut. On kyllä tulossa vissiin loppu vuodesta tai alku vuodesta. Reilun viikon käytön jälkeen voin kyllä itse lämpimästi suositella tätä puhelinta. Tämä on 32gb malli jossa enemmän muistia kuin 16gb mallissa. Kannattaa youtubesta katsella käyttäjä videoita niin vähän näkee millainen puhelin on kyseessä.
     
    dRD ja TP80 kiittävät tästä.
  7. Datanen

    Datanen Guest

    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    En tilaisi. Sen hinta on ominaisuuksiin nähden korkea ja näyttö turhan tarkka eli akkua kuluu nopeammin. Mieluummin One plus tai Nexus 5 niin saa rahalle enemmän vastinetta ja ei ole turhaa roinaa mukana niinkään paljon.
     
  8. TP80

    TP80 Member

    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    5,2-5,5" näyttö, tyylikäs, ei muovihärpäke, muut ominaisuudet väh. Note 3:n tasoa.
     
  9. rj72

    rj72 Newbie

    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    1
    G3 hyvä, itellä se, mut ehkä kansii ostaa 32g malli jos halvalla saa. 16g mallissa 2g käyttömuisti, 32g 3g ja huomattavasti vikkelämpi. Mut ite kyl katsastasin nexus 6. Siinä on kaikki herkut mitä voi nykyluurista odottaa ja puhdas Android.
     
    TP80 kiitti tästä.
  10. TP80

    TP80 Member

    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    nexusissahan on 6" näyttö, se on vähän liian iso. muut speksit samat ku g3:ssa
     
  11. cedi

    cedi Member

    Viestejä:
    64
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    18
    Joo ja nexus 6 myös pompsahtaa hinta roimasti ylös. Tämä 5.5 tuumainen näyttö on just passeli ja mukava silmälle. Ja vaikka tämä näyttö syö akkua niin onhan tässä normaalia isompi akku joka kompensoi kulutusta. Pari päivää on nyt keskiverto akun kesto mun käytöllä ollut ja mun mielestä ihan ok ettei nyt joka yö tarvii olla lataamassa.
     
    TP80 kiitti tästä.
  12. rj72

    rj72 Newbie

    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    1
    G3 on omat hyvät puolensa, mut akkua kyllä kuluu luvattoman paljon esim. pelikäytös. Puolessa tunnissa yli 10%. Kesken päivän saa herkästi laittaa piuhaan.. Kävi kokeilussa myös ip6+, kulutti käytössä huomattavasti vähemmän akkua. Kyllähän se akku kestää useamman päivän kaikissa kännyissä, jos ei juuri käytä.
     
    Viimeksi muokattu: 07.12.2014
    TP80 kiitti tästä.
  13. TP80

    TP80 Member

    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kyl mä aattelin siihen LG:hen kääntyy, iphoneki kiinnostaa kovasti, mut se hinta on kyl melkonen vaikka osarilla maksaiskin. mitenkähän iphonen muisti sitten, paljokahan jää 16gb:ta käytettäväks? LG:stä viel mietin että ostasko nyt, vai kannataskohan oottaa tammikuun puolta, ku mietin että pudottaskohan saunalahti viel vähän ens kuun puolella
     
  14. kaikkikäy

    kaikkikäy Newbie

    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    1
    Itsellä G3 16Gb siitä asti kun tuli saataville. Oma käyttö on aika rajua ja se 2Gb RAM ei riitä tuohon näyttötarkkuuteen. 3Gb on must. Muuten kapula on vallan mainio ja pelkkää hyvää sanottavaa (kesti jopa 2m betoniin pudotuksen!). Jos nyt on sattunut jo ostamaan puhelimen niin toki vakiasetuksista voi tuunata efektejä alemmas niin avot. Ainiin, akunkesto on mielestäni hyvä ja Lollipop parantaa vielä entuudestaan kun tulee 1-3 viikon sisällä.
     
    TP80 kiitti tästä.
  15. rj72

    rj72 Newbie

    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    1
    Lollipop olis kyllä kiva uudistus. Vakiokrääsäsoftan kun sais siivottuu niin ite kans tosi tyytyväinen. Akku kyl kestää, jos tosiaa ei niin pelaile ja pitää näytön valosuuden maltillisena. Iphone 6+ läks tän tieltä, enkä oo pettyny, vaik useamman satasen halvempi. Kaikki toimii niinkun pitää oikeilla appseilla.
     
    TP80 kiitti tästä.
  16. R3DgRu

    R3DgRu Regular member

    Viestejä:
    385
    Kiitokset:
    52
    Pisteet:
    38
    Nyt on kait alkanu G3: een Lollipop päivitykset euroopassa eli kohta saa tikkaria. :D
     
    TP80 kiitti tästä.
  17. TP80

    TP80 Member

    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    tuli äkillinen mielen muutos ja ostin iphonen :) tänään tulee paketti. kiitos kumminki kaikille jotka vastasitte tähän ketjuun.
     
  18. rj72

    rj72 Newbie

    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    1
    Nojoo.. Kukin tavallaan. Jos haluu maksaa useamman satasen rajoittuneesta puhelimesta niin siitä vaan. Ite myyjänä totesin, ettei oo mun juttu. Ip ysinkertainen käyttää yksinkertaisille ihmisille :)
     
  19. TP80

    TP80 Member

    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Heh. joo, oon samaa mieltä että todellakin yksinkertasille ihmisille. mut kaikkee pitää kokeilla, paitsi anoppia, kovia huumeita ja kansantansseja. mikäli mä yhtään itteeni tunnen, nii mä kyllästyn tohonki reilussa vuodessa, katotaan sit taas että mitä ois sillon tarjolla
     
  20. rj72

    rj72 Newbie

    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    1
    Yksinkertaisuus voi olla hyväkin asia. Turhaa käyttää aikaa hifistelyyn, ei siinä :)
     

Jaa tämä sivu