1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma Nexus 4 usb ei toimi

Viestiketju Android -osiossa. Ketjun avasi hanki 25.08.2014.

  1. hanki

    hanki Regular member

    Viestejä:
    216
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Edit: Siirsin ketjun afterdawnin puolelle, ei tunnista tikkuakaan niin eiköhän propleema oo koneessa. http://keskustelu.afterdawn.com/threads/win8-ei-aukase-usb-tikkua-puhelinta.750314/

    Hermot menee, oon tässä reilu tunnin yrittäny saaha tota mun nexusta tähän koneeseen yhistettyä. Kun kytken sen piuhalla, kuuluu winukasta (8) se ääni että joku usb liitetty mutta ku meen tomnne oma tietokone niin siellä ei näy nexusta. Oon kokeillu eri usbiportteja, eri piuhoja. Yhistää vaivatta toiseen läppäriin, muttei tähän. Muut puhelimet yhistyy myös tähän.

    Eikö joku android juttu pitäs näkyä tuola device managerissa koneella? Mulla ei näy. Kenties ajurit puuttuu? Mistäs sais toimivat? Jotku yritin ladata mutten saanut asennettua niitä >.<

    Tuolla devices & printers --> multimedia devices näky kyllä, mutta en saanut sitä sieltä auki siten että oisin päässy kuvia jne. siirtämään. Enää ei näy sielläkään ku yritin jotain ja se poistu sieltä :D

    Kiitos.
     
    Viimeksi muokattu: 27.08.2014
  2. JoniS

    JoniS Active member

    Viestejä:
    2,951
    Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
  3. hanki

    hanki Regular member

    Viestejä:
    216
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28

Jaa tämä sivu