Uutta sivustolla

Tervetuloa takaisin!Edellisen käyntisi jälkeen Puhelinvertailuun on tullut .

Katso tapahtumat viime käyntisi jälkeen.

MWC: Nokialta maailman kompaktein älypuhelin

18
Matti Vähäkainu

MWC: Nokialta maailman kompaktein älypuhelin
Nokia julkaisi E75 ohella myös toisen E-sarjalaisen. Uusi E55 on yhtiön mukaan "kompaktein viestintälaite maailmassa". Nokia tarkoittaa tällä varmasti sekä laitteen ohutta ulkomuotoa että kompaktia QWERTY-näppäimistöä, joka tunnetaan RIM:n puhelimissa nimellä SureType.

Ohuen 9,9 millimetrin kuoren sisään on mahdutettu 3,2 megapikselin kamera, A-GPS, 3,5mm kuulokeliitäntä, 2,4 tuuman QVGA-näyttö ja microSD-korttipaikka. Painoa E55:llä on ainoastaan 98 grammaa.
E75:n ja muiden E-sarjalaisten tavoin E55 on suunnattu business-ihmisille. Puhelin tukee muun muassa VPN- ja Mail for Exchange -yhteyksiä ja sisältää parannellun sähköpostisovelluksen sekä uuden Nokia Messaging -palvelun.


Kommentit (18)

Jep (vahvistamaton)

2

Tää on hittituote E71 rinnalle! E-sarjassa tulee näitä hyviä julkaisuja mutta N-sarja laahaa perässä. N-sarjaan kaivataan tälläista tyyliikkyyttä, hyviä/kestäviä materiaaleja ja pientä kokoa.

Vastaa
sdasda (vahvistamaton)

3

Tuollainen samanlainen koko etupuolen laajuisella kosketusnäytöllä ois aika UHHH.

Vastaa
Tiksu (vahvistamaton)

4

Vihdoinkin hyvältä vaikuttava Noksu! Kyllä ne jotakin osaa.

Vastaa
Tiksu (vahvistamaton)

5

Vihdoinkin hyvältä vaikuttava Noksu! Kyllä ne jotakin osaa.

Vastaa
keijjoo (vahvistamaton)

7

antaa teinareiden ostella noita ännäläisiä.tää on ihan cool!

Vastaa
Tonza (vahvistamaton)

8

3,5mm kuulokeliitin, paremmat musiikkiominaisuuden, mitä muissa E-sarjan puhelimissa, jonkinlainen qwerty, tarpeeksi iso näyttö, ja kohtuullinen kamera. Taitaa olla seuraava puhelimeni.

Vastaa
Roger Peltonen (vahvistamaton)

10

Oho oho! Kerrankin löytyi puhelin, johon voisi alkaa E51:sestä päivittämään... upeaa Nokia!

Vastaa
Ddarud (vahvistamaton)

11

Vaikuttaa hyvältä. Nyt alkaa olemaan 3,5 mm kuulokeliitäntä vakiota Nokialaisissa. Ja tuo GPS on loistava juttu.

Vastaa
Kommarimies (vahvistamaton)

12

Nätti puhelin. Tuli jotenkin heti mieleen oma E51 : ) Voisi hyvinkin harkita.

Vastaa
Hosti (vahvistamaton)

14

Loistavaa Nokia! QW-ER-TY + metallikuoret + loistava akku + loistava ulkonäkö = vuoden puhelin?

Vastaa
doggydogg
doggydogg

15

Vaikuttaa hyvältä, mutta toivotaan että tässä älypuhelimessa ei ole niin paljoa jumiutumisia ja tilttailuja kuin aikaisemmissa. N85 saattaa hyvinkin vaihtua E55:seen!

Vastaa
arsenij (vahvistamaton)

16

hyva kapula pitaa olla aina .16 miljoonan vari naytto ta parempi ja hopea silver vari! 5mp kamera tai pae

Vastaa
arsenij (vahvistamaton)

17

hyva kapula pitaa olla aina .16 miljoonan vari naytto ta parempi ja hopea silver vari! 5mp kamera tai parempi.ja etta muisti kortti paikka ja video toisto ,divix avi ja sillein

Vastaa