Uutta sivustolla

Tervetuloa takaisin!Edellisen käyntisi jälkeen Puhelinvertailuun on tullut .

Katso tapahtumat viime käyntisi jälkeen.

MWC: LG:ltä läpinäkyvä puhelin

12
Matti Vähäkainu

MWC: LG:ltä läpinäkyvä puhelin
LG Electronics esitteli Mobile World Congress -messuilla tulevaa GD900-puhelintaan. LG:n mukaan kyseessä on ensimmäinen läpinäkyväpuhelin, joskaan se ei ole kokonaan läpinäkyvä.

Hopean värisen, ohuen ulkokuoren alta liukuu läpinäkyvä näppäimistö, jonka numerot ja reunat ovat valaistuja. Yrityksen mukaan kyseessä ei ole kuitenkaan pelkkä design-puhelin, vaan sen ominaisuudet ovat korkeinta luokkaa. Ominaisuuksista ei kuitenkaan kerrottu sen enempää.
LG GD900 julkaistaan yrityksen mukaan vuoden toisella neljänneksellä, jolloin luvassa on myös puhelimen tekniset tiedot.

Kommentit (12)

jari (vahvistamaton)

1

kun katselee kuvaa kännykästä avoimin silmin huomaa että läpinäkyvästä puhelimesta on läpinäkyvää noin neljäsosa - se siitä sitten. hieman kritiikkiä - itsekritiikkiä- julkaisijoille mitä julkaistaan ja millä tekstillä.

Vastaa
philadelphia experiment (vahvistamaton)

3

miten hitossa toi läpinäkyvyys on toteutettu onko siellä joku laserskanneri joka tunnistaa mitä näppäintä painaa vai onko se joku optinen jekku?!?!

Vastaa
Peter (vahvistamaton)

4

Ihme jupinaa taas. Onhan se läpinäkyvä. Eihän sitä olekaan mainittu täysin läpinäkyväksi. Komea design. Lisää vaan!

Vastaa
mikko (vahvistamaton)

5

Hieno vai, ei minusta, ja kun muovin kiilto kuluu, näyttää TODELLA halvalta.

Vastaa
jjjau (vahvistamaton)

6

OUJEEE siiisti. tohon viel 3,5mm kuulokeliitäntä ja käypä hinta ! =))

Vastaa
tsupak (vahvistamaton)

7

helppohan tuommoinen läpinäkyvä näppäimistö on tehdä. joko resistiivinen paneeli (sama tekniikka kuin resistiivisessä kosketusnäytössä) tai kapasitiivinen... (jep, kosketusnäyttö..) Nuo olisivat ne helpoimmat ja halvimmat tavat. eri asia onkin sitten käytettävyys ja tuntuma

Vastaa
Henkka (vahvistamaton)

8

Jahas, jokohan se alkais olemaan aika päivittää 3310... :D

Vastaa
MaXX (vahvistamaton)

9

Ei kannata päivittää hyvää 3310:ä pois.
Muuten täysin läpinäkyvä puhelin olis kätsy.Vois "piilottaa" vaikka baarin pöydälle,eikä kukaan huomaisi sitä.Kunnes luurin omistaja saapuisi paikalle ja oikealla koodikielellä saisi luurin näkyviin ;D

Vastaa
w3lh0 (vahvistamaton)

10

hianoa :P tosi on että tuollaiset muovi osat menee vähä huonon näköseks kulutuksen jälkee mut eikös kaikki muutki ajan kuluessa muutenki ;D kivan näköne peli ei voi muuta sanoa

Vastaa
Thor1993
Thor1993

12

Ihan hieno, ainakin noissa kuvissa ja mahdollisesti uutena ihan oikeestikkin, mutta entäs kun ollu taskussa vuoden pari?

Vastaa