Uutta sivustolla

Tervetuloa takaisin!Edellisen käyntisi jälkeen Puhelinvertailuun on tullut .

Katso tapahtumat viime käyntisi jälkeen.

Ulysse Nardin Chairman -- luksuspuhelin huippuominaisuuksilla

17
Matti Vähäkainu

Ulysse Nardin Chairman -- luksuspuhelin huippuominaisuuksilla
Yli 150 vuotta rannekelloja valmistanut Ulysse Nardin on julkaissut luksuspuhelimen, jonka ominaisuuksien rinnalla kalpenevat kaikki Vertun kännykät. Chairman -nimellä kulkeva luuri on yrityksen mukaan hybridipuhelin, jolla ilmeisesti viitataan puhelimen ja elegantin kellon yhdistämiseen.

Chairmanin ominaisuuksiin kuuluvat 2,8 tuuman kosketusnäyttö, WLAN, viiden megapikselin kamera, sähköpostiohjelma ja nettiselain, sormenjälkitunnistin ja liike-energiaa hyödyntävä latausjärjestelmä. Yrityksen historiasta muistuttavat kellojen ulkonäköä jäljittelevät napit ja erityisesti takaosan kamera.
Kännykkä on saatavilla viidellä eri värikombinaatiolla -- Rose Gold, Rose Gold & Blue, Rose Gold & Steel, Stealth Black ja Steel & Blue. Hintaa puhelimelle ei ole julkistettu, mutta tätä käsityönä rakennettavaa kännykkää tuskin saa taskurahalla.




Kommentit (17)

Tomppa (vahvistamaton)

1

Alan tän puhelimen myötä tajuamaa miksi joku ylipäätään haluaa ostaa yli tuhat euroa maksavan puhelimen.

Vastaa
Antti (vahvistamaton)

2

On kyllä vähän perseestä, kun täällä ei lähes koskaan julkaista uutisen lähteitä saati tuotesivuja uutisten yhteydessä.

Vastaa
Spike_B (vahvistamaton)

3

Tuo kyllä pesee kaikki Vertun puhelimet niin ulkonäössä kuin sisällössä.

Vastaa
psp (vahvistamaton)

6

no nyt natsas... tätä ei ole suunniteltu intiassa. varma menestystuote... ei tosin perseaukisille!

ostan heti kun tulee myyntiin!

t. osakkeenomistaja

Vastaa
dRD (vahvistamaton)

7

@2: Aika selkeästi tuolla mielestäni on linkki suoraan valmistajan sivuille?

Vastaa
Tonza (vahvistamaton)

8

Kerrankin luksuspuhelin, jonka ominaisuudet eivät ole repäisty joistakin 80€ malleista.

Vastaa
TemeTee (vahvistamaton)

9

@Psp, kuinka monen puhelinvalmistajan osakkeita sulla oikeen on? Oon sun kommenttejas katellu ja sulla tuntuu olevan applen, nokian ja tämän osakkeita. itse en todellakaan menisi sijoittamaan tälläiseen (suht) tuntemattomaan yritykseen. Vai huviksiko ton t. Osakkeenomistajan viesteihisi laitat? Sori, mutta kiinnostaa vaan :)

Vastaa
Qimmo (vahvistamaton)

11

Lainaus:

oisko vaan egoa kasvattava teinitrolli?

Täysosuma ;P


Tosta puhelimesta ei voi sanoo muutaku että SEKSIKÄS!

Vastaa
psp (vahvistamaton)

12

kyllä olen teinitrolli ja penis kasvaa sentin joka kerta kun pääsen kirjoittamaan

t. osakkeenomistaja

Vastaa
psp (vahvistamaton)

13

"psp @ 27.3.2009 19:09

kyllä olen teinitrolli ja penis kasvaa sentin joka kerta kun pääsen kirjoittamaan

t. osakkeenomistaja"

yllä lainausmerkeissä oleva ei ole psp/osakkeenomistajan kommentti. asia on jätetty ylläpidon selvitettäväksi.

Vastaa
jartar (vahvistamaton)

14

Onpa todella "suuri" innovaatio kun on laitettu kello taustaksi.

Arvokkuutta tehty kullan värillä mutta kopputulos tyritty tuolla sinisellä pallolla missä ankkuri keskellä.

Naurettavaa verrata Vertun ominaisuuksiin sillä ei Vertuja myydä megapikselimäärillä ja uusimmalla teknologialla vaan ihan jollain muulla.

Nokia saisi aika helposti Vertuun erittäin kattavat ominaisuudet jos niitä kiinnostaisi...

Vastaa
abx (vahvistamaton)

15

En tiedä muista, mutta kuten tuossa ylempänä tuli jo todettua että tuo ankkuri pallura on kyllä aivan kamala ja sitten saako tuota näytön alapuolella olevaa Ulysse Nardinin tekstiä enää rumemmaksi ja halvemman näköiseksi?

Muuten tyylikäs puhelin/"kello", mutta pakko ollut taas jollain pilata, niin kuin kaikilla valmistajilla.

Ja ihan perus ominaisuuksiahan nuo on, että ehkä ei ihan vertuun tulisi verrata, muuta kuin ulkonäön kanssa.

Vastaa
Havu (vahvistamaton)

16

Antti tuossa alkuun on alleviivattuna sana julkaissut jota klikaamalla pääsee puhelimen sivulle. Kateellisten ongelmana on jos ei ole varaa ostaa kyseistä puhelinta ja oikeasti kokeille sen ominaisuuksia verrattuna yli mainostettettuun Vertuun.

Vastaa
Bluejack (vahvistamaton)

17

Kylläpä juu puhelinvertailun.com:n lukijoiden joukosta löytyy tietenkin tämänkin mallin potentiaalisin asiakaskunta :)

Vastaa