Uutta sivustolla

Tervetuloa takaisin!Edellisen käyntisi jälkeen Puhelinvertailuun on tullut .

Katso tapahtumat viime käyntisi jälkeen.

Nokia Photo Browser - 3D-efektejä kuvien katseluun

12
Matti Vähäkainu

Nokia Photo Browser - 3D-efektejä kuvien katseluun
Nokia Beta Labs on julkaissut uuden Nokia Photo Browser -kuvankatseluohjelman. Tällä hetkellä vain Nokia 5800 XpressMusicissä ja sen S60 5th Edition -käyttöliittymässä toimiva ohjelma käyttää kuvien selaamisessa hyväkseen 3D-efektejä.

3D-transitioefektin lisäksi kuvien selausta ja katselua helpottavat suurennuslasi- ja Face browsing -työkalut. Face browsing käyttää kasvojentunnistusteknologiaa, jonka avulla kuvassa esiintyvien henkilöiden etsiminen helpottuu huomattavasti.
Nokia Photo Browser on siis toistaiseksi saatavilla ainoastaan 5800 XpressMusicille, mutta siitä luvataan piahkoin myös 3rd Edition versiota. Ohjelman voi ladata Nokia Beta Labsin sivuilta.

Kommentit (12)

wanha (vahvistamaton)

1

samanlaista softaa saanu iPhonelle appstoresta ikuisuuden

Vastaa
sarse. (vahvistamaton)

2

Ihan nätti, mut näytti liikkuvan aika tahkeesti tossa.. Toivottavasti tommosen käytettävyys ois ees vähän eri tasoa ku s60 puhelinten muuten..

Vastaa
minä itse (vahvistamaton)

3

jaha.. tällästä
jotenkin tuttu tuo 3D wall..
taisi olla jossakin mozillan lisäosassa

Vastaa
jaahas (vahvistamaton)

4

Tuli heti mieleen miltei samanlainen, tosin karsitumpi add-on Mozillalle, PicLens.

Vastaa
Makko (vahvistamaton)

6

Wanha: Mitä sitten, se ei toimi 5800:lla se MINÄluurin versio, ja tiiätkö mitä; Sportstrackeria et saa MINÄluurillesi omenafanipoika.

Sarse: Ihan hyvin se toimii

minä itse&jaahas: Mitä sitten, eikö hyvää ideaa saa hyödyntää

JUmalauta mitä marinaa.

Vastaa
Asdko (vahvistamaton)

7

Aika hieno ohjelma kuvien selaukseen. Harmi vaan että ei näyttäisi toimivan kovin sulavasti.

Vastaa
Jarski (vahvistamaton)

8

"Nokia Photo Browser is an experimental prototype app".
Edelleenkään ei pidä unohtaa, että kaikki Beta Labsin julkaisemat softat ovat nimensä mukaisesti vasta varhaisia kehitysversiota, joiden kukaan ei oletakkaan täysin toimivan. Ideana on nimenomaan selvittää että onko tälle käyttöä ja että kannattaako käyttää rahaa ja resursseja tämän kehittämiseen lopulliseksi tuotteeksi.

Vastaa
hianoo (vahvistamaton)

9

Tällä ohjelmalla ollaan todellakin menossa oikeaaseen suuntaan. Tämä kun valmistuu niin voisi hyvin korvata kokonaan alkuperäisen kuvankatseluohjelman kunhan siihen saadaan vielä muut valikot ujutettua.

Sitä en ymmärrä miten tehot eivät riitä näyttämään kuvia puhelimessa. Latailu kestää paikoitellen todella pitkään. Miten digikamerat lataavat isoja kuvatiedostoja heti ja tämä luuri missä pitäisi varmasti olla enemmän tehoja latailee todella pitkään näitä kuvia. En todellakaan ymmärrä.

Vastaa
xprsmsic5800<3 (vahvistamaton)

11

Aivan loistava!! kuvien selaaminenki paljon kivampaa ja liikkuu yllättävän sulavasti ensikerran jälkeen jo, ekalla kertaa lataa kuvat jos on paljon ja ku on kerran ladannu ni ens kerral lataa jo 100 x nopeammi viel pari kuvaa ja liikkuu tosi hyvin. Vois olla ihan normaalin gallerian tilalla tommone (:. ja ois siistii jos ois esimerkiks puhelinluettelokin ton tyyline tai viestit yms . tekee kosketusnäytöstä enemmä kosketusnäytön tuntusen (:!!!!!!!!! parasta juttua tähän mennessä nokialta tohon puhelimee ^^

Vastaa