Samsung kehittää reunatonta Galaxy-älypuhelinta

6
Manu Pitkänen

Samsung kehittää reunatonta Galaxy-älypuhelinta
Korealaisen Maeil Business Newspaper -talouslehden mukaan Samsung aikoo tuoda markkinoille reunattoman/kehyksettömän älypuhelimen. Reunasta reunaan -näytöllä varustetun puhelinta kutsutaan jutussa Galaxy B:ksi.

Lehden tietojen mukaan puhelimen etupuoli olisi kauttaaltaan näyttöä, ohutta kaiuttimelle ja etukameralle varattua kaistaletta lukuun ottamatta. Käyttöjärjestelmänä on tuorein versio Androidista, joka tukee kapasitiiviset näppäimet korvaavia virtuaalisia painikkeita.

Pitkän kehitysprosessin läpi käyneen puhelimen näyttöä on kuvailtu myös suureksi. Myyntiin se tulee näillä näkymin tämän vuoden toisella tai kolmannella kvartaalilla. On mahdollista, että puhelimen lopulliseksi nimeksi valikoituu Samsung Galaxy III:sta.


Tilaa Puhelinvertailun uutiskirje!

Lähetämme noin kerran viikossa uutiskirjeen, joka sisältää viikon ajalta tärkeimmät uutisemme.

Tilaamalla uutiskirjeemme hyväksyt sääntömme ja tietosuojakäytäntömme.

Parhaat kännykkätarjoukset

Motorola Edge 70 Fusion Power – hinta laskenut -29%

Motorola Edge 70 Fusion Power
389 € DNA

Alin hinta viikko sitten: 549 €

Samsung Galaxy A16 (4G) – hinta laskenut -23%

Samsung Galaxy A16 (4G)
99 € DNA
129 € Gigantti
129 € Power

Alin hinta viikko sitten: 129 €

Honor X5c Plus – hinta laskenut -20%

Nothing Phone (3a) – hinta laskenut -17%

Nothing Phone (3a)
249 € DNA
299 € Verkkokauppa.com
299 € Proshop

Alin hinta viikko sitten: 299 €

Kommentit (6)

ep_
ep_

3

@1 ja 2
Ei nappeja ollenkaan. Uusin antero (ICS) ei tarvitse niitä koti, takaisin ja valikko -nappeja ollenkaan kun ne on siinä näytöllä alalaidassa.

Vastaa
mcmopo
mcmopo

4

Mutta jos näyttö tulee noin isoksi että reunoja ei ole niin puhelimen kestävyys on varmaan samaan luokkaa. Eli yksi kolaus ja näyttö on säröillä.

Vastaa

Kommentoi artikkelia

Pysy aiheessa ja kirjoita asiallisesti. Epäasialliset viestit voidaan poistaa tai niitä voidaan muokata toimituksen harkinnan mukaan.

Haluan ilmoituksen sähköpostitse, kun ketjuun kirjoitetaan uusi viesti.