Reddit sai viralliset Android- ja iOS-sovellukset

1
Manu Pitkänen

Reddit sai viralliset Android- ja iOS-sovellukset
Keskustelusivusto Reddit on julkaissut viralliset Android- ja iOS-sovellukset.

Vaikka Reddit kuuluukin analyysipalvelu Alexan mukaan maailman suurimpien verkkosivujen joukkoon, ei siitä ole ollut saatavilla virallista mobiilisovellusta. Sen takia Redditin selaajat ovat joutuneet tukeutumaan kolmannen osapuolen kehittämiin sovelluksiin.

Reddit osti epävirallisen Alien Blue -sovelluksen vuonan 2014, minkä turvin sivusto pääsi nopeasti alkuun mobiilisovellusten kehityksessä.

Sovellukset ovat saatavilla ilmaiseksi Google Playssä ja App Storessa. Suomalaisten käyttäjien harmiksi sovellukset eivät ole kuitenkaan tarjolla sovelluskauppojen Suomi-versioissa, mutta ohjelmien saatavuutta on tarkoitus laajentaa tulevien kuukausien aikana.


Tilaa Puhelinvertailun uutiskirje!

Lähetämme noin kerran viikossa uutiskirjeen, joka sisältää viikon ajalta tärkeimmät uutisemme.

Tilaamalla uutiskirjeemme hyväksyt sääntömme ja tietosuojakäytäntömme.

Parhaat kännykkätarjoukset

Apple iPhone 16 Pro Max – hinta laskenut -27%

Apple iPhone 16 Pro Max
1099 € DNA
1349 € Proshop
1416 € Hobby Hall

Alin hinta viikko sitten: 1509 €

OnePlus Nord CE5 – hinta laskenut -23%

OnePlus Nord CE5
137 € Gigantti
179 € Elisa
179 € DNA

Alin hinta viikko sitten: 179 €

Xiaomi Redmi Note 15 Pro+ – hinta laskenut -20%

Xiaomi Redmi Note 15 Pro+
400 € Hobby Hall
549 € Proshop

Alin hinta viikko sitten: 499 €

Honor X5c Plus – hinta laskenut -20%

Honor X5c Plus
79 € Gigantti
79 € Power
79 € Mobiilipiste.fi

Alin hinta viikko sitten: 99 €

Kommentit (1)

Kommentoi artikkelia

Pysy aiheessa ja kirjoita asiallisesti. Epäasialliset viestit voidaan poistaa tai niitä voidaan muokata toimituksen harkinnan mukaan.

Haluan ilmoituksen sähköpostitse, kun ketjuun kirjoitetaan uusi viesti.