Uudesta Apple Watchista löytyi jo bugi – Ei suostu liittymään LTE-verkkoon

1
Manu Pitkänen

Uudesta Apple Watchista löytyi jo bugi – Ei suostu liittymään LTE-verkkoon
Applen reilu viikko sitten esittelemä kolmannen sukupolven Apple Watch -älykello on saapunut yhdysvaltalaisten medioiden arvosteltavaksi ja uudeste LTE-yhteyksillä varustetusta mallista löytyi heti bugi, joka häiritsee oleellisesti kellon toimintaa. Bugi estää kelloa yhdistymästä LTE-mobiiliverkkoon.

Ongelman laittoi merkille ensimmäisenä The Vergelle arvostelua kirjoittanut Lauren Goode. LTE-yhteyden muodostamisen epäonnistumisen lisäksi kello näytti Gooden mukaan yrittävän yhdistää tuntemattomiin Wi-Fi-yhteyksiin.

Apple on kommentoinut ongelmaa ja myöntänyt kellon ohjelmistossa olevan bugi, jonka takia kello yrittää yhdistää tuntemattomiin Wi-Fi-verkkoihin, mikä edelleen johtaa siihen, että kello menettää LTE-yhteyden. Korjaava ohjelmistopäivitys on tulossa, mutta sen julkaisuaikataulusta ei ole tietoa.

Suomeen myyntiin tulevassa Apple Watchissa ei ole lainkaan LTE-tukea. Apple Watch Series 3 on myynnissä Suomessa 379 euron (38 mm) ja 409 euron (42 mm) hintaan.


Tilaa Puhelinvertailun uutiskirje!

Lähetämme noin kerran viikossa uutiskirjeen, joka sisältää viikon ajalta tärkeimmät uutisemme.

Tilaamalla uutiskirjeemme hyväksyt sääntömme ja tietosuojakäytäntömme.

Parhaat kännykkätarjoukset

Xiaomi Redmi Note 15 Pro+ – hinta laskenut -20%

Xiaomi Redmi Note 15 Pro+
400 € Hobby Hall
549 € Proshop

Alin hinta viikko sitten: 499 €

Honor X5c Plus – hinta laskenut -20%

Honor X5c Plus
79 € Gigantti
79 € Power
79 € Mobiilipiste.fi

Alin hinta viikko sitten: 99 €

Motorola ThinkPhone 25 – hinta laskenut -19%

Xiaomi Redmi Note 15 Pro – hinta laskenut -18%

Xiaomi Redmi Note 15 Pro
260 € Hobby Hall
369 € Proshop

Alin hinta viikko sitten: 319 €

Kommentit (1)

G0lden_Kebab
G0lden_Kebab

1

Lainaus:

Suomeen myyntiin tulevassa Apple Watchissa ei ole lainkaan LTE-tukea. Apple Watch Series 3 on myynnissä Suomessa 379 euron (38 mm) ja 409 euron (42 mm) hintaan.

No aikamoinen ominaisuus uuppuu suomen kellosta, samakun jättäis autosta renkaat pois xD

Tietääkseni kuitenkin, tämä LTE kellokin tulee suomeen mutta vähän jäljessä. Ei mitään syytä miksei tulisi.

https://www.macrumors.com/2017/09/15/ap...te-limitations/

Vastaa

Kommentoi artikkelia

Pysy aiheessa ja kirjoita asiallisesti. Epäasialliset viestit voidaan poistaa tai niitä voidaan muokata toimituksen harkinnan mukaan.

Haluan ilmoituksen sähköpostitse, kun ketjuun kirjoitetaan uusi viesti.