Nokian verkkokaupassa varastontyhjennysmyynti

9
Teemu Laitila

Nokian verkkokaupassa varastontyhjennysmyynti
Nokian verkkokaupassa on käynnissä tyhjennysmyynti, jossa yhtiö myy varastosta poistuvia tuotteita kohtalaisen hyvillä alennuksilla. Luonnollisesti kyseessä eivät ole uusimmat mallit, mutta tarjolla on esimerkiksi N900 runsaan 100 euron alennuksella sekä Nokian Booklet-minikannettava, jota on useissa arvioissa kehuttu hyväksi, mutta ylihintaiseksi miniläppäriksi.

Lisäksi Nokia myy hieman alennettuun hintaan candybar-mallista qwerty-näppäimistöllä varustettua C3-00-mallia ja heikosti kaupaksi mennyttä Nokia N97 miniä, jonka hintaa on alennettu yli satasella. Kalliimpien mallien lisäksi alennus koskee muutamia halvemman hintaluokan puhelimia.

Kaikki ale-hinnat nähtävissä Nokian verkkokaupassa.


Tilaa Puhelinvertailun uutiskirje!

Lähetämme noin kerran viikossa uutiskirjeen, joka sisältää viikon ajalta tärkeimmät uutisemme.

Tilaamalla uutiskirjeemme hyväksyt sääntömme ja tietosuojakäytäntömme.

Parhaat kännykkätarjoukset

Motorola Edge 70 Fusion Power – hinta laskenut -29%

Motorola Edge 70 Fusion Power
389 € DNA

Alin hinta viikko sitten: 549 €

Samsung Galaxy A16 (4G) – hinta laskenut -23%

Samsung Galaxy A16 (4G)
99 € DNA
129 € Gigantti
129 € Power

Alin hinta viikko sitten: 129 €

Honor X5c Plus – hinta laskenut -20%

Nothing Phone (3a) – hinta laskenut -17%

Nothing Phone (3a)
249 € DNA
299 € Verkkokauppa.com
299 € Proshop

Alin hinta viikko sitten: 299 €

Kommentit (9)

jay73
jay73

1

Loistavaa Nokia. Menet tonne sivulle ja klikkaat jotain tuotetta, että vois vaikka ostaa niin sanotaan että Nokian putiikissa on huoltokatko... vedä tykkiis. Hienosti hoidettu taas Nokialla... Vasen käsi ei tiedä mitä oikea tekee. Laitetaan tyhjennysmyynti ja huoltokatko samaan aikaan "liikkeelle" :D :D :D

Vastaa
OILgame
OILgame

4

5@ On siellä myös Maemo-puhelin, johon saa meegon.

Odotin kyllä paljon halvempia hintoja valmistajan oman myymälän poistomyynnissä. N900:senkin saa 10e halvemmalla verkkokaupasta, kun tuolta 120e alennuksella.

Vastaa
Tnoi
Tnoi

6

@fr

Eikö se yksi trollaus per uutinen jo riitä?


Ja hyvä ylläpitö, olisko se rekisteröinti pakko mitään? Tämän sivuston taso on jossain hyvin syvällä peräreijässä noiden ES Jonnejen takia. Tehkää asialle jotain.

Vastaa
Stonik
Stonik

7

Täällä oli joskus ihan hyvääkin keskustelua, mutta nykyisin ei jaksa enää käydä edes uutisia lukemassa trollien takia. Digitodayn tasolla ei vielä olla, mutta tällä menolla ollaan pian Sanoma-konsernin tasolla.

Syy ei sinänsä ole sivustossa, mutta roskaviesit voisi kuitenkin siivota huomattavasti rohkeammin.

Vastaa
Bluejack
Bluejack

8

Lainaus:

Stonik


Lainaus:

Täällä oli joskus ihan hyvääkin keskustelua

Viittaat mille vuodelle ? ;)
Digitoday *reps* siinä vaiheessa ad on aftermacdawn or mac down afterdawn haheehaa..

Vastaa
Tnoi
Tnoi

9

@11

Millähän perusteella Symbian menee huonompaan suuntaan? Joo n97 oli kämänen, koska siinä oli liian alitehoista rautaa mutta ei se tee Symbianista huonoa. Ja n97:ssa ei edes ole Symbianin uusinta versiota.

Vastaa

Kommentoi artikkelia

Pysy aiheessa ja kirjoita asiallisesti. Epäasialliset viestit voidaan poistaa tai niitä voidaan muokata toimituksen harkinnan mukaan.

Haluan ilmoituksen sähköpostitse, kun ketjuun kirjoitetaan uusi viesti.