Nokia-vuodot jatkuvat: Kuvia Nokia N5:stä

8
Manu Pitkänen

Nokia-vuodot jatkuvat: Kuvia Nokia N5:stä
Nokia julkaisi viime viikolla uuden MeeGo/Harmattan-pohjaisen N9-älypuhelimen ja ensimmäiset Nokian Windows Phonet esitellään syksyllä. Symbian-puhelimia on kuitenkin vielä tulossa, mikäli excellular.co.zain (artikkeli poistettu) ja GSM Arenan vuotamiin kuviin on uskominen.

Sivustot ovat julkaisseet kuvia tähän asti tuntemattomana pysyneestä Nokia N5:stä. Siitä löytyy Symbian Anna -käyttöjärjestelmä ja puhelimen design noudattelee hyvin pitkälle Nokian edellisten peruspuhelinten muotoilua. Pocketnow.com arvioi kuvien perusteella N5:ssä olevan 3,5 tuuman kosketusnäyttö, mutta GSM Arenan mukaan näyttö on jossakin 3,2 tuuman paikkeilla. Etupuolelta löytyy kamera sekä luuri- ja menu-näppäimet.



Takana kerrotaan olevan viiden megapikselin Carl Zeiss -optiikalla varustettu kamera (LED-salamalla). Puhelin sijoittuu Nokian hintahaitarin keskikohdille. Värivaihtoehtoja on ainakin musta, valkoinen ja vihreä.

Päivitys. Excellularin artikkeli ja kuvat on poistettu. GSM Arenan uutisesta löytyy vielä kuvia Nokia N5:stä.



Tilaa Puhelinvertailun uutiskirje!

Lähetämme noin kerran viikossa uutiskirjeen, joka sisältää viikon ajalta tärkeimmät uutisemme.

Tilaamalla uutiskirjeemme hyväksyt sääntömme ja tietosuojakäytäntömme.

Parhaat kännykkätarjoukset

Honor X5c Plus – hinta laskenut -20%

Honor X5c Plus
79 € Gigantti
79 € Power
79 € Mobiilipiste.fi

Alin hinta viikko sitten: 99 €

Xiaomi Redmi Note 15 Pro+ – hinta laskenut -20%

Xiaomi Redmi Note 15 Pro+
400 € Hobby Hall
549 € Proshop

Alin hinta viikko sitten: 499 €

Motorola ThinkPhone 25 – hinta laskenut -19%

Xiaomi Redmi Note 15 Pro – hinta laskenut -18%

Xiaomi Redmi Note 15 Pro
260 € Hobby Hall
369 € Proshop

Alin hinta viikko sitten: 319 €

Kommentit (8)

MrC00L
MrC00L

3

@2

Nokian näytöt on aina ollut naarmu magneetteja, en usko että tämä on poikkeus ystävä hyvä. Gorilla lasia toki voi olla mutta ei se siitä tee naarmuutumatonta, kokeile vaikka :D

Vastaa
JussiFX
JussiFX

4

@3: Ei se kyllä missään normikäytössä naarmuunnu todellakaan. Sitten ehkä jos alat skeittaamaan sillä kivillä.

Vastaa
ep_
ep_

8

Ainakaan puhelimen vuotanut ei ole salaisuutta pitänyt. Aika tavalliselta nokialaiselta vaikuttaa. Nokiallahan on jo lähes tällaisia ni miksi tehdä lisää samanlaisia eri kuorissa ja vähän isommalla tai pienemmällä näytöllä tai erilaisella kameralla?

Vastaa

Kommentoi artikkelia

Pysy aiheessa ja kirjoita asiallisesti. Epäasialliset viestit voidaan poistaa tai niitä voidaan muokata toimituksen harkinnan mukaan.

Haluan ilmoituksen sähköpostitse, kun ketjuun kirjoitetaan uusi viesti.